Honda Civic e:HEV wyceniona w Polsce. Jest drogo, ale bogato

Jedenasta generacja Civica w końcu wjeżdża do polskich salonów. Jest dostępna tylko z jednym napędem, w dodatku hybrydowym, co winduje ceny. Zainteresowani tym modelem muszą przygotować się na spore wydatki.

Honda Civic e:HEVHonda Civic e:HEV
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Honda
Aleksander Ruciński

139 900 zł - tyle kosztuje nowa Honda Civic e:HEV w podstawowym wydaniu. Podstawowym nie znaczy jednak ubogim, gdyż już w standardzie dostaniemy niemal wszystko, co powinno znaleźć się we współczesnym kompakcie, a nawet aucie klasy średniej. Trzeba bowiem zaznaczyć, że nowa odsłona, z długością 4551 mm i rozstawem osi wynoszącym 2734 mm wykracza poza klasyczny segment C.

Jeśli chodzi napęd, nie mamy wyboru. Honda zdecydowała się na nową, dwulitrową hybrydę sprzężoną z przekładnią e-CVT. Zestaw generuje 186 KM, co przekłada się na więcej niż zadowalające osiągi. Sprint do setki zajmuje 7,8 s, a średnie deklarowane przez producenta spalanie wynosi 4,7 l/100 km.

Honda Civic e:HEV
Honda Civic e:HEV © mat. prasowe / Honda

Klienci mogą zdecydować się na jedną z trzech wersji wyposażenia: Elegance, Sport i Advance, które różnią się także charakterem. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Honda Civic e:HEV - ceny i wyposażenie:

  • Elegance - od 139 900 zł - standardowo m.in. pełny pakiet systemów wsparcia kierowcy Honda Sensing zawierający m.in. asystent jazdy w korku, adaptacyjny tempomat, system rozpoznawania znaków drogowych, monitorowanie martwego pola, multimedia Honda Connect+ z 9-calowym ekranem, nawigacją, Android Auto i Apple CarPlay, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, czujnik światła i deszczu, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, kamera cofania, podgrzewane fotele przednie, pełne oświetlenie LED;
  • Sport - od 145 900 zł - dodatkowo m.in 18-calowe felgi o wzorze Sport, tapicerka łączona ze skórą syntetyczną, sportowe nakładki na pedały, nawiew na tylne siedzenia, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, przednie światła przeciwmgielne LED;
  • Advance - od 159 900 zł - dodatkowo m.in. cyfrowy wyświetlacz zegarów o przekątnej 10,2 cala, system audio Bose, szklany dach, podgrzewana kierownica, skórzana tapicerka, elektryczna regulacja fotela kierowcy, adaptacyjne światła drogowe.
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie