Honda Civic XI ma nowy cennik. Było drogo, a teraz jest bardzo drogo

Jedenasta generacja Hondy Civic zadebiutowała na polskim rynku kilka miesięcy temu z bazową ceną 139 900 zł. Jak się okazuje, była to niezła okazja, gdyż teraz zapłacimy jeszcze więcej.

Honda Civic XI to bardzo dobre auto, choć nie należy do najtańszych. Honda Civic XI to bardzo dobre auto, choć nie należy do najtańszych.
Źródło zdjęć: © Autokult | Mateusz Lubczański
Aleksander Ruciński

Honda Civic e:HEV - podstawowe dane techniczne

Wysoką cenę nowej Hondy Civic e:HEV częściowo usprawiedliwia fakt, że jest ona bardzo wyrośniętym kompaktem. Mierzy 4551 mm długości, 1802 mm szerokości i 1408 mm wysokości, a rozstaw osi wynosi 2734 mm. Spory jest też bagażnik zdolny pomieścić 410 litrów ładunku.

Honda Civic e:HEV - wersje wyposażenia

  • Elegance - cena od 157 700 zł;
  • Sport - cena od 163 900 zł;
  • Advance - cena od 177 900 zł.

Honda Civic e:HEV - silniki

Jeśli chodzi o napęd, klienci nie mają żadnego wyboru. 184-konna hybryda e:HEV, w której dwulitrowy silnik spalinowy jest generatorem dla jednostki elektrycznej, to jedyna opcja.

Dobre osiągi (8,1 sekundy do setki) i oszczędny charakter przyciągają do salonów. Nowy Civic cieszy się sporym zainteresowaniem, choć nikt nie powinien być zdziwiony, jeśli nowy cennik nieco ostudzi zapał klientów.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy