Klasyczne kierunkowskazy wracają do Tesli. Tego chcieli klienci

Po licznych skargach klientów, Tesla zdecydowała się przywrócić dźwignie kierunkowskazów w Modelu 3. Na razie tylko na jednym rynku, ale możliwe, że podobnie będzie w USA i Europie.

Tesla Model 3 PerformanceTesla Model 3 Performance
Źródło zdjęć: © Autokult | Marcin Łobodziński
Aleksander Ruciński

Zmiana ta jest odpowiedzią na narzekania klientów, którzy nie byli zadowoleni z przycisków na kierownicy.

Lifting Tesli Model 3 przeprowadzony w 2023 roku przyniósł nie tylko zmiany wizualne, ale i techniczne. Jedną z nich była całkowita rezygnacja z tradycyjnej dźwigni kierunkowskazów i zastąpienie jej przyciskami na kierownicy. Nie wszystkim jednak się to spodobało.

Po niespełna dwóch latach Tesla zdecydowała się więc na przywrócenie tradycyjnych dźwigni kierunkowskazów w Modelu 3, choć na razie tylko w Chinach. Wszystkie nowe egzemplarze sprzedawane na tamtejszym rynku będą od teraz standardowo dostępne z klasyczną dźwignią. Z kolei dla obecnych właścicieli, Tesla oferuje możliwość instalacji tego elementu jako akcesorium w centrach serwisowych.

Od połowy września chińscy właściciele Modelu 3 będą mogli zakupić akcesorium „Model 3 Steering Wheel Turn Signal Lever Modification” za 2499 juanów (ok. 1250 zł). Instalacja wymaga wizyty w centrum serwisowym, gdzie technicy zamontują dźwignię przy użyciu specjalistycznych narzędzi.

Nie można wykluczyć, że podobne rozwiązania pojawią się w Europie i Ameryce Północnej, biorąc pod uwagę globalną popularność Modelu 3.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross - dać więcej za mniej
Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross - dać więcej za mniej
Pierwsza jazda: DS N°8 – niech żyje awangarda!
Pierwsza jazda: DS N°8 – niech żyje awangarda!
Cybertruck z zakazem wjazdu do Niemiec. Bez wyjątków nawet dla amerykańskiej armii
Cybertruck z zakazem wjazdu do Niemiec. Bez wyjątków nawet dla amerykańskiej armii
237 proc. wzrostu sprzedaży. Napęd, którego "nikt nie chce"
237 proc. wzrostu sprzedaży. Napęd, którego "nikt nie chce"
Odświeżony Lexus RZ wjeżdża do salonów. Na początek duże promocje
Odświeżony Lexus RZ wjeżdża do salonów. Na początek duże promocje
Pierwszy kontakt z elektrycznym Porsche Cayenne: ma wszystko to, co Tesla, Chińczycy i wiele więcej
Pierwszy kontakt z elektrycznym Porsche Cayenne: ma wszystko to, co Tesla, Chińczycy i wiele więcej
Škoda 110 R powraca jako nowoczesne coupe – niestety tylko wirtualnie
Škoda 110 R powraca jako nowoczesne coupe – niestety tylko wirtualnie
Toyota chce wypchnąć diesle z ciężarówek. Jeden z zakładów już obsługuje zestawy na wodór
Toyota chce wypchnąć diesle z ciężarówek. Jeden z zakładów już obsługuje zestawy na wodór
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 9 – ostateczna wielkość
Pierwsza jazda: Hyundai Ioniq 9 – ostateczna wielkość