Kompaktowy SUV z polskim cennikiem. To nowa marka na naszym rynku

C10 jest jednym z dwóch modeli nowej marki, która ostatnio zagościła na polskim rynku. Nie trzeba chyba dodawać, skąd wziął się producent. Tym samym Leapmotor powiększa portfolio obszernej już oferty firm z Chin. Teraz kompaktowy SUV doczekał się cennika w Polsce.

Leapmotor C10Leapmotor C10
Źródło zdjęć: © Autokult | Filip Buliński
Filip Buliński

Leapmotor C10 to kompaktowy SUV z napędem elektrycznym. Silnik dysponuje mocą 218 KM i momentem równym 320 Nm, co pozwala na sprint do 100 km/h w 7,5 s. Prędkość maksymalna wynosi z kolei 170 km/h. Samochód wyposażony jest w akumulator o pojemności 69,9 kWh, który ma w teorii pozwolić na przejechanie 424 km, co nie jest rekordowym wynikiem. Maksymalna moc ładowania na szybkiej ładowarce wynosi z kolei 84 kW.

Leapmotor C10
Leapmotor C10 © Autokult | Filip Buliński

Leapmotor C10 – ceny dla wersji silnikowych

  • C10 EV – Style od 163 200 zł

Miałem okazję jeździć już samochodem kilka miesięcy temu i muszę przyznać, że jednym z jego największych atutów, jest wygląd. W kwestii technicznej i użytkowej samochód niestety sporo traci do europejskiej konkurencji, ale nadrabia to ceną. Ta bowiem jest stosunkowo niska jak na ten segment.

Rywale ze Starego Kontynentu jednak nie śpią i wielu ogłosiło niedawno mocne obniżki na swoje modele. Tym niemniej, C10 może pochwalić się niezłym wyposażeniem. Do wyboru są dwa pakiety, pięć lakierów, dwa rodzaje felg i dwa kolory tapicerki.

Leapmotor C10 – ceny dla wersji wyposażeniowych

  • Style – od 163 200 zł – w podstawowej wersji możemy liczyć m.in. na przednie i tylne reflektory LED, panoramiczny szklany dach, elektrycznie sterowany fotel kierowcy i pasażera, dwustrefową klimatyzację automatyczną, system kamer 360 stopni, tylne czujniki parkowania, adaptacyjny tempomat, pakiet asystentów jazdy, 14,6-calowy ekran multimediów, indukcyjną ładowarkę i pompę ciepła.
  • Design – od 169 575 zł – w bogatszej opcji dostaniemy dodatkowo przyciemniane tylne szyby, elektrycznie sterowaną klapę bagażnika, podgrzewaną kierownicę, tapicerkę ze skóry ekologicznej, podgrzewane i wentylowane przednie fotele, oświetlenie ambientowe oraz 20-calowe felgi.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie