Mitsubishi Eclipse Cross PHEV z gigantycznym rabatem. Trzeba spełnić 4 warunki

Niedawno na polskim rynku zadebiutował gruntownie zmodernizowany Eclipse Cross z napędem hybrydowym plug-in. Marka Mitsubishi tym właśnie modelem ma zamiar utrzymać się na europejskim rynku. Ma jednak dość osobliwą politykę cenową.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEVMitsubishi Eclipse Cross PHEV
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe / Mitsubishi
Marcin Łobodziński

Hybrydowy Eclipse Cross PHEV jest obecnie jednym z trzech modeli Mitsubishi z cennikiem na rok 2021 obok małego Space Stara i użytkowego L200. Auto po wszystkich promocjach kosztuje od 160 990 zł, czyli jest też najdroższym autem, jakie można kupić u polskiego importera z tego roku.

Wspomniana cena jest przewidziana dla pierwszych klientów, ale tylko tych, którzy zostawią w rozliczeniu swoje stare auto. Co więcej, rabat można uzyskać tylko przy skorzystaniu z finansowania. Aha, i jeszcze żeby skorzystać z takiej oferty, trzeba spełnić ostatni warunek – należy być "lojalnym klientem marki". Mówiąc wprost - spełnisz 4 warunki, a otrzymasz gigantyczny rabat 25 000 zł. Na nowe auto.

Normalna cena katalogowa to 185 990 zł za wersję Invite Plus. Droższe specyfikacje kosztują odpowiednio 205 990 zł (Intense Plus) oraz 214 990 zł (Instyle Plus). Jeśli załapiecie się na wszystkie rabaty, to będzie 180 990 zł i 189 990 zł.

Tak czy inaczej ceny są wysokie. Wystarczy porównać z Hyundaiem Tucsonem. Autem bardziej praktycznym, a mającym napęd plug-in o mocy 245 KM. Takie auto kosztuje od 173 900 zł bez żadnych rabatów. Dużo tańszy jest też Mitsubishi Outlander PHEV z większą ilością miejsca w kabinie.

Jedynie dzięki konserwatywnym klientom, którym zależy na legendarnej niezawodności Mitsubishi, 5-letniej gwarancji i wolnossącym silniku benzynowym, Eclipse Cross może mieć w Polsce szansę. Choć nie brakuje też takich, którym bardziej niż na walorach praktycznych zależy na wyglądzie.

Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀