Mitsubishi Eclipse Cross po liftingu. Poważne zmiany i napęd PHEV
Poważnych zmian wizualnych doczekało się Mitsubishi Eclipse Cross, które miało swoją premierę w 2017 r. Dostępne do tej pory tylko z jednym silnikiem będzie także oferowane z napędem hybrydowym typu plug-in.
16.10.2020 | aktual.: 13.03.2023 12:51
"Mitsubishi Eclipse Cross PHEV stanie się technologicznym okrętem flagowym marki w Europie" - czytamy w komunikacie marki, która niedawno ogłosiła, że nie będzie wprowadzać nowych modeli na Stary Kontynent. Tymczasem Eclipse Cross nowym modelem nie jest, lecz odświeżonym.
Napęd hybrydowy pochodzi rzecz jasna z Outlandera PHEV, na którego płycie podłogowej bazuje Eclipse Cross. Oznacza to trzy silniki: benzynowy 2.4, elektryczny przy nim oraz drugi elektryczny napędzający tylną oś niezależnie.
Mitsubishi nie podaje na razie żadnych konkretnych danych, choć możliwe, że nie będzie żadnych istotnych zdań. Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tym napędzie, polecam test Outlandera PHEV - poniżej.
Istotne zmiany wizualne
Już na zdjęciach widać, że nie jest to tradycyjny lifting w wykonaniu Mitsubishi, lecz gruntownie przemodelowany wygląd samochodu. Nowy jest przedni zderzak, a nawet reflektory. Linię boczną zachowano w tym samym kształcie.
Sporo zmian zaszło pojawiło się z tyłu. Eclipse Cross po liftingu jest gładszy wizualnie i pozbawiony charakterystycznego spojlera z pasem świateł oraz podwójnej szyby. Jednym się spodoba, mi będzie jej brakowało.
Spodobać się mogą także drobne zmiany wewnątrz. Z tunelu środkowego zniknął bezużyteczny gładzik do obsługi multimediów, a przy ekranie pojawiły się dwa pokrętła. Wreszcie głośność będzie można regulować zupełnie normalnie. Nowy 8-calowy wyświetlacz systemu multimedialnego będzie dostępny w standardzie.
Odświeżony Mitsubishi Eclipse Cross w wersji PHEV będzie dostępny w Europie na wiosnę 2021 roku, a z czasem pojawi się także w Polsce. [block position="inside"]23703[/block]