Mustang Mach-E jako limuzyna lub karawan. Brytyjczycy stworzyli nową niszę

Mustang przez lata był synonimem sportowego auta, które ma dawać przyjemność z jazdy. Wszystko zmieniło się w 2019 roku wraz z premierą elektrycznego Mustanga Mach-E. Nie jest on aż tak emocjonujący jak oryginał, za to bardziej wszechstronny.

Mustang Mach-E jako karawan i limuzynaMustang Mach-E jako karawan i limuzyna
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Coleman Milne
Aleksander Ruciński

Do tego stopnia, że może być świetną bazą do budowy imprezowej limuzyny lub pogrzebowego karawanu. Udowadnia to brytyjska firma Coleman Milne specjalizująca się w tego typu konwersjach.

W obu przypadkach za bazę posłużył wariant z akumulatorem o pojemności 76 kWh brutto, co w serii przekłada się na przyzwoite 440 km zasięgu. W karawanie lub limuzynie będzie to 322 km. Cóż, dodatkowa masa i rozmiary robią swoje. Mimo to zasięg trzeba uznać za wystarczający - w końcu mowa o pojazdach, które raczej nie pokonują długich dystansów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Mustang Mach-E - Czy to jeszcze jest Mustang?

Limuzyna mierząca aż 6279 mm długości zabierze na pokład siedmiu pasażerów i kierowcę. Klient może postawić na indywidualną konfigurację, wybierając wymyślne wykończenie czy wyposażenie.

W karawanie zamiast luksusów dostaniemy natomiast wysuwaną podłogę bagażnika, elektrycznie otwieraną klapę czy nastrojowe podświetlenie. Wszystko to pozwoli godnie odbyć ostatnia podróż.

Coleman Milne zamierza oferować modele w różnych konfiguracjach, z kierownicą po prawej, jak i lewej stronie. W najbliższych miesiącach konstrukcje zostaną poddane drogowym testom na dystansie 65 tys. km. Jeśli próby wypadną pomyślnie, Mach-E karawan i limuzyna na dobre zagoszczą w portfolio brytyjskiej firmy.

  • Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
  • Ford Mustang Mach-E
  • Mustang Mach-E jako karawan i limuzyna
[1/5] Ford Mustang Mach-E Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Coleman Milne
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy