Nowa Kia Niro wyceniona w Polsce. Do wyboru trzy rodzaje napędu

Druga generacja Kii Niro oficjalnie wjeżdża do polskiej oferty. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów w lipcu, lecz już dziś można składać zamówienia. Jak kształtują się ceny poszczególnych wersji?

Nowa Kia NiroNowa Kia Niro
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Kia
Aleksander Ruciński

Za podstawowe wydanie nowej Kii Niro trzeba zapłacić 117 900 zł. To klasyczna hybryda oparta na benzynowym silniku 1.6 GDI oferująca 141 KM mocy. Do wyboru jest też odmiana plug-in z wtyczką i możliwością dłuższej jazdy na samym prądzie, a także odmiana w pełni elektryczna.

Jak na współczesne standardy, ceny każdej z nich wydają się dość rozsądne. Tym bardziej że mowa o praktycznym kompakcie, który na długości 4420 mm zmieści pięć osób i 451 litrów bagażu (w hybrydzie). Plug-in ma mniejszy kufer (348 litrów), za to moc 183 KM i jeśli będzie trzeba, przejedzie na samym prądzie do 65 km.

Wersja elektryczna pełni z kolei rolę także najmocniejszej. 204 KM mocy zapewni przyspieszenie 0-100 km/h w 7,8 sekundy, a akumulator o pojemności 64,8 kWh (netto) pozwoli na pokonanie nawet 463 km bez konieczności ładowania.

Nowa Kia Niro - ceny minimalne wersji silnikowych:

Hybryda:

  • 1.6 GDI 141 KM 6DCT - od 117 900 zł

Hybryda Plug-In:

  • 1.6 GDI 183 KM 6DCT - od 142 900 zł

Elektryczny:

  • Elektryczny 204 KM 64.8 kWh - od 167 900 zł.

Wyposażenie także nie rozczarowuje. Już podstawowe wydanie nie sprawia wrażenia ubogiego, a w kolejnych dostaniemy elementy, które nie zawsze stanowią oczywistość w segmencie kompaktów.

Nowa Kia Niro
Nowa Kia Niro © mat. prasowe / Kia

Nowa Kia Niro - ceny wersji wyposażenia:

  • M - od 117 900 zł - standardowo m.in. system autonomicznego hamowania z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, asystent pasa ruchu, pełne oświetlenie LED, tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości, dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, skórzana kierownica wielofunkcyjna, elektroniczny zestaw wskaźników, multimedia z 8-calowym ekranem, Apple CarPlay i Android Auto, kamera cofania, 16-calowe felgi aluminiowe,
  • L - od 130 900 zł - dodatkowo m.in. przednie czujniki parkowania, przyciemniane szyby, multimedia z ekranem 10,25 cala i nawigacją, czujnik deszczu, podgrzewana kierownica i fotele, system bezkluczykowy, tapicerka materiałowo-skórzana, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, aktywny tempomat stop&go, asystent jazdy po autostradzie, system autonomicznego hamowania na skrzyżowaniach,
  • Bussiness Line - od 142 900 zł - dodatkowo m.in. wyświetlacz Head-Up, elektrycznie zamykana klapa bagażnika, indukcyjna ładowarka do smartfona, elektryczna regulacja fotela kierowcy, 18-calowe felgi aluminiowe, system monitorowania martwego pola,
  • XL (tylko elektryczna) - od 206 900 zł - m.in. podgrzewana tylna kanapa, nagłośnienie Harman Kardon, asystent jazdy po autostradzie Highway Driving Assist 2.0, system zdalnego parkowania, system unikania kolizji podczas cofania, tapicerka z wegańskiej skóry, elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera z pamięci, wentylowane fotele.
Wybrane dla Ciebie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem