Nowy Mercedes CLA wyceniony w Polsce. Na początek dwie wersje

Znamy już polskie ceny nowego Mercedesa CLA. Auto póki co jest dostępne wyłącznie z elektrycznym napędem. Ile trzeba za nie zapłacić?

Mercedes-Benz CLAMercedes-Benz CLA
Źródło zdjęć: © Mercedes-Benz
Aleksander Ruciński

Nowy Mercedes CLA - podstawowe dane techniczne

Trzecia generacja CLA oparta jest na platformie MMA, która umożliwia zastosowanie różnych rodzajów napędu. Auto jest dłuższe i nieco wyższe niż dotychczas. Z długością 4723 mm i rozstawem osi na poziomie 2790 mm puka do drzwi segmentu D.

Klienci w pierwszej kolejności dostali do wyboru dwie opcje napędu elektrycznego. Obie z akumulatorem o pojemności 85 kWh, co zgodnie z deklaracjami producenta przekłada się na nawet 771 km zasięgu. Ile trzeba zapłacić za takie parametry?

Nowy Mercedes CLA - ceny minimalne wersji napędowych

  • CLA 250+ 272 KM - od 228 900 zł
  • CLA 350 4MATIC 354 KM - od 274 900 zł

Słabszy wariant pozwala rozpędzać się 0-100 km/h w czasie 6,7 sekundy. Mocniejszy jest zauważalnie szybszy - potrzebuje tylko 4,9 sekundy.

Mercedes-Benz CLA
Mercedes-Benz CLA © Mercedes-Benz

Nowy Mercedes CLA - opcje i wyposażenie

Jak zwykle w przypadku Mercedesa klienci mogą wybierać spośród kilku pakietów wyposażenia i styli wykończenia. Już bazowo dostaniemy takie udogodnienia jak m.in. podgrzewane fotele, automatyczna klimatyzacja, dach panoramiczny, multimedia MBUX z nawigacją czy kamerę wideo i selfie.

Za dodatkowe 6532 zł przewidziano pakiet Advanced Plus obejmujący m.in. system bezkluczykowy, zlicowane klamki drzwi, bezprzewodową ładowarkę smartfona i nastrojowe oświetlenie.

Dalej jest pakiet Premium za 14 360 zł, w skład którego wchodzą m.in. elektrycznie sterowane fotele czy podświetlane listwy progowe. Chętni mogą też zapłacić 24 144 zł za pakiet Premium Plus i dodatkowo otrzymać nagłośnienie Burmester 3D i wyświetlacz Head-Up.

Wybrane dla Ciebie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa Dacia za 3900 euro? Wystarczy być mniej zamożnym Włochem
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc
Nowa sieć stacji ładowania wchodzi do Polski. Stawiają na dużą moc