Orlen zmienia stawki za ładowanie. Będzie zauważalnie drożej

Kierowcy samochodów elektrycznych korzystający z ładowarek Orlenu już niebawem zapłacą więcej. 22 listopada 2022 roku wprowadzony zostaje nowy cennik.

Ładowanie na Orlenie będzie droższeŁadowanie na Orlenie będzie droższe
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Orlen
Aleksander Ruciński

Orlen Charge to krajowa alternatywa dla zagranicznych dostawców usług ładowania. W pierwszej fazie projektu kierowcy mogli korzystać z ładowarek za darmo. W 2020 roku wprowadzono jednak opłaty, które sukcesywnie rosną. 22 listopada 2022 roku czeka nas zauważalna podwyżka.

Dotychczas klienci korzystający z taryfy AC płacili 1,22 zł za kWh. Teraz będzie to 1,61 zł. DC ≤ 50kW ma natomiast kosztować 2,30 zł zamiast obecnych 1,70 zł. Nowe są też stawki za DC 50kW < x ≤ 125kW i DC > 125kW wynoszące odpowiednio 2,47 zł i 2,72 zł. Zastąpią jedną dotychczasową taryfę wycenianą na 2,04 zł. Szczegóły znajdziecie na poniższej grafice.

Cennik Orlen Charge obowiązujący do 22.11.2022
Cennik Orlen Charge obowiązujący od 22.11.2022 © Materiały prasowe | Orlen

Warto wspomnieć, że Orlen nie jest jedynym usługodawcą, który w ostatnim czasie podniósł ceny ładowania. 1 listopada na podobny zabieg zdecydowała się popularna sieć Greenway, motywując decyzję inflacją, rosnącymi kosztami obsługi i coraz droższym prądem.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

KIA EV6 – kia, która skręca karki

Wybrane dla Ciebie

Greenpeace bierze Polskę na celownik. Ekolodzy wskazują, co mamy zrobić, Niemcy i Węgry zacierają ręce
Greenpeace bierze Polskę na celownik. Ekolodzy wskazują, co mamy zrobić, Niemcy i Węgry zacierają ręce
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6 N
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6 N
Test: Ferrari 296 GTS ma dwa oblicza. Jedno koi, drugie rzuca na kolana
Test: Ferrari 296 GTS ma dwa oblicza. Jedno koi, drugie rzuca na kolana
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny