Peugeot e-208 już z możliwością wstępnej rezerwacji w Polsce

Nie wiemy, kiedy wystartuje oficjalna sprzedaż Peugeota e-208. Póki co trudno wypowiadać się też na temat ostatecznej ceny. Mimo to, francuskiego elektryka można już wstępnie rezerwować. Koszt? Zaledwie 208 zł.

Peugeot e-208 jest jednym z najbardziej urodziwych, małych samochodów elektrycznych.Peugeot e-208 jest jednym z najbardziej urodziwych, małych samochodów elektrycznych.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Nietrudno odnieść wrażenie, że więcej w tym marketingu i chęci podgrzania atmosfery przed rynkowym debiutem niż rzeczywistych działań. Niemniej jednak rezerwacja elektrycznego Peugeota 208 (czyli e-208) jest już możliwa w naszym kraju.

Należy wspomnieć, że nie jest to jeszcze rezerwacja konkretnego egzemplarza, lecz jedynie rejestracja w kolejce do właściwej rezerwacji. Ta z kolei będzie możliwa nie wcześniej niż w październiku 2019 roku. Czy warto więc wydawać 208 zł tylko po to, by zapisać się w kolejce na samochód, którego ceny nadal pozostają nieznane? Jak najbardziej.

Po pierwsze dlatego, że klienci, którzy dokonają wstępnej rezerwacji, w każdej chwili mogą z niej zrezygnować, a Peugeot zwróci im 208 zł. Po drugie, uczestnictwo w całym procesie wiąże się ze sporymi profitami. Klienci, którzy już teraz ustawią się w kolejce po wersje GT Line lub GT mogą liczyć na gratisowy zestaw do ładowania domowego lub kartę o wartości 4000 zł, do wykorzystania w stacjach ładowania.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Polska cena e-208 nie jest jeszcze znana. Możemy jednak podejrzewać, że jak każdy elektryk, nie będzie to tani samochód. W Holandii topowe wydanie wyceniono na równowartość 150 tysięcy złotych. Pozostaje liczyć, że u nas kwota nie przekroczy 125 tysięcy złotych, co pozwoli skorzystać z państwowych dotacji do zakupu aut elektrycznych.

Wszystko stanie się jasne już w najbliższych tygodniach. Pierwsze dostawy e-208 powinny wystartować z początkiem nowego roku. Biorąc pod uwagę niezłe osiągi (0-100 km/h w 8,1 s.) oraz akceptowalny, realny zasięg na poziomie 300 km, auto może cieszyć się sporą popularnością.

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie