Peugeot e-208 już z możliwością wstępnej rezerwacji w Polsce

Nie wiemy, kiedy wystartuje oficjalna sprzedaż Peugeota e-208. Póki co trudno wypowiadać się też na temat ostatecznej ceny. Mimo to, francuskiego elektryka można już wstępnie rezerwować. Koszt? Zaledwie 208 zł.

Peugeot e-208 jest jednym z najbardziej urodziwych, małych samochodów elektrycznych.Peugeot e-208 jest jednym z najbardziej urodziwych, małych samochodów elektrycznych.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński

Nietrudno odnieść wrażenie, że więcej w tym marketingu i chęci podgrzania atmosfery przed rynkowym debiutem niż rzeczywistych działań. Niemniej jednak rezerwacja elektrycznego Peugeota 208 (czyli e-208) jest już możliwa w naszym kraju.

Należy wspomnieć, że nie jest to jeszcze rezerwacja konkretnego egzemplarza, lecz jedynie rejestracja w kolejce do właściwej rezerwacji. Ta z kolei będzie możliwa nie wcześniej niż w październiku 2019 roku. Czy warto więc wydawać 208 zł tylko po to, by zapisać się w kolejce na samochód, którego ceny nadal pozostają nieznane? Jak najbardziej.

Po pierwsze dlatego, że klienci, którzy dokonają wstępnej rezerwacji, w każdej chwili mogą z niej zrezygnować, a Peugeot zwróci im 208 zł. Po drugie, uczestnictwo w całym procesie wiąże się ze sporymi profitami. Klienci, którzy już teraz ustawią się w kolejce po wersje GT Line lub GT mogą liczyć na gratisowy zestaw do ładowania domowego lub kartę o wartości 4000 zł, do wykorzystania w stacjach ładowania.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat.prasowe

Polska cena e-208 nie jest jeszcze znana. Możemy jednak podejrzewać, że jak każdy elektryk, nie będzie to tani samochód. W Holandii topowe wydanie wyceniono na równowartość 150 tysięcy złotych. Pozostaje liczyć, że u nas kwota nie przekroczy 125 tysięcy złotych, co pozwoli skorzystać z państwowych dotacji do zakupu aut elektrycznych.

Wszystko stanie się jasne już w najbliższych tygodniach. Pierwsze dostawy e-208 powinny wystartować z początkiem nowego roku. Biorąc pod uwagę niezłe osiągi (0-100 km/h w 8,1 s.) oraz akceptowalny, realny zasięg na poziomie 300 km, auto może cieszyć się sporą popularnością.

Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne