Porsche Cayenne S E-Hybrid debiutuje jako złoty środek. Pojedzie także na prądzie

Odświeżone Porsche Cayenne doczekało się wersji, która wypełni lukę pomiędzy standardowym Cayenne E-Hybrid a ostrą wersją Turbo E-Hybrid. Mowa o odmianie E-Hybrid z literą S, wtyczką i sporym zapasem mocy.

Porsche Cayenne S E-HybridPorsche Cayenne S E-Hybrid
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Porsche
Aleksander Ruciński

Porsche sukcesywnie rozbudowuje gamę zelektryfikowanych modeli. Cayenne S E-Hybrid po liftingu to kolejna propozycja wyróżniająca się hybrydowym napędem typu plug-in. Jego bazą jest benzynowe, trzylitrowe V6 z turbodoładowaniem, generujące samo w sobie przyzwoite 354 KM mocy.

Wsparciem dla jednostki spalinowej jest 177-konny elektryk, co łącznie przekłada się na 519 KM mocy i aż 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jak nietrudno się domyślić, osiągi są bardzo dobre - setka pojawia się na liczniku po 4,7 s.

Jak przystało na plug-ina, jest też możliwość jazdy na samym prądzie. Akumulator o pojemności 25,9 kWh powinien zapewnić przyzwoity zasięg. Producent deklaruje do 90 km.

Porsche Cayenne S E-Hybrid
Porsche Cayenne S E-Hybrid © Materiały prasowe | Porsche

Cayenne S E-Hybrid poza ciekawym napędem wyróżnia się także wyposażeniem. W standardzie dostaniemy m.in. aktywne zawieszenie, 20-calowe felgi, matrycowe światła LED czy podwójne końcówki wydechu.

W kabinie z kolei można liczyć na fotele z regulacją w 8 płaszczyznach, pakiet Sport Chrono, aluminiowe pedały czy rozbudowane multimedia. Cayenne S E-Hybrid będzie dostępne zarówno w standardowym nadwoziu, jak i w wersji coupe. Ceny startują odpowiednio od 519 tys. zł lub od 539 tys. zł.

  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
  • Porsche Cayenne S E-Hybrid
[1/10] Porsche Cayenne S E-Hybrid Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Porsche
Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy