Powolny objazd miasta Jaguarem I-Pace'em. My prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać

Czas na kolejny POM. Wsiadamy do elektrycznego Jaguara I-Pace'a, czyli Samochodu Roku Wirtualnej Polski i ruszamy na ulice Warszawy. My kierujemy, ale – jak zwykle – to wy mówicie, gdzie mamy jechać.

Jaguar I-Pace nawet w nocy wygląda zniewalającoJaguar I-Pace nawet w nocy wygląda zniewalająco
Źródło zdjęć: © Fot. Michał Zieliński
Michał Zieliński

Prawdziwie fantastyczny samochód poznaje się po tym, że nie chcesz z niego wysiadać. Nawet, gdy nie masz celu, jeździsz nim do późnej godziny, by tylko cieszyć się prowadzeniem. Właśnie dlatego wieczorami na ulice wyjeżdżają auta spokojnie jadące po prostu przed siebie. Na taki POM, czyli powolny objazd miasta, zabieramy was właśnie dzisiaj wozem, który jest jedyny w swoim rodzaju.

Jaguar I-Pace, bo o nim mowa, to elektryczny SUV, który nie przestaje zaskakiwać. Nietypowe proporcje i wygląd przywodzący na myśl samochód koncepcyjny sprawiają, że każdy się za nim obejrzy. Dzięki napędowi składającemu się z dwóch silników elektrycznych o łącznej mocy 400 KM oferuje przyspieszenie godne samochodu sportowego i prowadzi się równie dobrze. Ma też wystarczająco pojemną baterię, by przejechać z Warszawy do Gdańska bez zatrzymywania się na ładowanie.

To były powody, dla których to właśnie Jaguar I-Pace został Samochodem Roku Wirtualnej Polski 2018. Teraz chcemy, byście też mogli poznać ten wóz, dlatego czekamy na wasze pytania pod postem na Facebooku. Tam też piszcie kierunek, w którym mamy jechać. Wystarczy zwykłe "w lewo!", żeby skierować nas w miejsce, które chcecie zobaczyć.

Jeśli coś nie działa, odwiedź nasz fanpage i oglądaj transmisję bezpośrednio na Facebooku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie