WAŻNE
TERAZ

Bezzałogowiec PGZ spadł w Inowrocławiu. Potwierdziła nam to policja

Renault Symbioz wycenione w Polsce. Wypełni lukę po ważnym modelu

Symbioz to nowy crossover segmentu C pozycjonowany w gamie Renault pomiędzy Capturem i Australem. Częściowo zastąpi spalinowe Megane. A ile kosztuje?

Renault SymbiozRenault Symbioz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault Symbioz - podstawowe dane techniczne

Symbioz mierzy 441 cm długości, 179 cm szerokości, 157 cm wysokości i ma niemal 264 cm rozstawu osi - jak Renault Captur, na którym zresztą bazuje. Symbioz jest jednak pozycjonowany nieco wyżej niż Captur, bo segmencie kompaktowych SUV-ów.

Dużą zaletą modelu, poza ciekawym wyglądem, wydaje się spory bagażnik - w zależności od ustawienia kanapy kufer zmieści od 492 do aż 624 litrów ładunku. Jak na ten segment, jest to świetny wynik. Szkoda, że gama silników nie jest tak świetna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Renault Austral - to nie Nokia 3310

Ogranicza się bowiem do jednej wersji - 145-konnej hybrydy opartej na benzynowym, wolnossącym silniku 1.6, pozwalającym osiągać pierwszą setkę w 10,9 sekundy i rozpędzać się do 170 km/h. Na szczęście wybór wersji wyposażenia jest już większy.

Renault Symbioz
Renault Symbioz © Materiały prasowe | Clement Choulot

Renault Symbioz - ceny i wyposażenie

techno - od 135 900 zł - standardowo dostaniemy tu m.in. multimedia openR link 10,4" z nawigacją, indukcyjną ładowarkę do smartfona, 18-calowe felgi aluminiowe, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, adaptacyjny tempomat, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację;

esprit Alpine - od 144 900 zł - techno + 19-calowe felgi aluminiowe, pakiet stylizacyjny esprit Alpine, wnętrze esprit Alpine;

iconic - od 151 900 zł - esprit Alpine + m.in. elektrycznie podnoszona klapa bagażnika, elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera, system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego, asystent jazdy w korku i na autostradzie, kamera 360 stopni, podgrzewane przednie fotele, system kontroli martwego pola.

Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie