WAŻNE
TERAZ

Forsują ugody z klientami. Ci mają tylko dwie opcje. Obie ryzykowne

Renault Symbioz wycenione w Polsce. Wypełni lukę po ważnym modelu

Symbioz to nowy crossover segmentu C pozycjonowany w gamie Renault pomiędzy Capturem i Australem. Częściowo zastąpi spalinowe Megane. A ile kosztuje?

Renault SymbiozRenault Symbioz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Renault Symbioz - podstawowe dane techniczne

Symbioz mierzy 441 cm długości, 179 cm szerokości, 157 cm wysokości i ma niemal 264 cm rozstawu osi - jak Renault Captur, na którym zresztą bazuje. Symbioz jest jednak pozycjonowany nieco wyżej niż Captur, bo segmencie kompaktowych SUV-ów.

Dużą zaletą modelu, poza ciekawym wyglądem, wydaje się spory bagażnik - w zależności od ustawienia kanapy kufer zmieści od 492 do aż 624 litrów ładunku. Jak na ten segment, jest to świetny wynik. Szkoda, że gama silników nie jest tak świetna.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Renault Austral - to nie Nokia 3310

Ogranicza się bowiem do jednej wersji - 145-konnej hybrydy opartej na benzynowym, wolnossącym silniku 1.6, pozwalającym osiągać pierwszą setkę w 10,9 sekundy i rozpędzać się do 170 km/h. Na szczęście wybór wersji wyposażenia jest już większy.

Renault Symbioz
Renault Symbioz © Materiały prasowe | Clement Choulot

Renault Symbioz - ceny i wyposażenie

techno - od 135 900 zł - standardowo dostaniemy tu m.in. multimedia openR link 10,4" z nawigacją, indukcyjną ładowarkę do smartfona, 18-calowe felgi aluminiowe, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, adaptacyjny tempomat, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację;

esprit Alpine - od 144 900 zł - techno + 19-calowe felgi aluminiowe, pakiet stylizacyjny esprit Alpine, wnętrze esprit Alpine;

iconic - od 151 900 zł - esprit Alpine + m.in. elektrycznie podnoszona klapa bagażnika, elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera, system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego, asystent jazdy w korku i na autostradzie, kamera 360 stopni, podgrzewane przednie fotele, system kontroli martwego pola.

Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥