Nowa Škoda wyceniona. Jest całkiem przyzwoicie

Podczas premiery Elroqa przedstawiciele Škody zapowiadali, że będzie to atrakcyjnie wyceniony model. Teraz, gdy światło dzienne ujrzał oficjalny cennik, możemy zestawić obietnice z rzeczywistością.

Škoda ElroqŠkoda Elroq
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Škoda Elroq - podstawowe dane techniczne

Elroq to typowy przedstawiciel segmentu kompaktowych SUV-ów z elektrycznym napędem. Tak jak inne modele na prąd produkowane przez koncern Volkswagena bazuje na platformie MEB. Technicznie ma bardzo dużo wspólnego z większym Enyaqiem, tyle że jest od niego nieco krótszy.

Nadwozie mierzy 4488 mm długości, 1884 mm szerokości, 1625 mm wysokości a rozstaw osi to 2765 mm. Jak przystało na Škodę, nie rozczarowuje też bagażnik, który ma 470 litrów pojemności z kompletem pasażerów i aż 1580 litrów po złożeniu tylnej kanapy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Škoda Elroq to pierwszy kompaktowy elektryk marki. Cena zapowiada się atrakcyjnie

Klienci chętni na ten model mają do wyboru trzy warianty różniące się pojemnością akumulatora trakcyjnego i mocą napędu. Co warte odnotowania, wersje napędowe są ściśle powiązane z wyposażeniem. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Škoda Elroq - ceny minimalne wersji napędowych

  • 50 - 55 kWh 170 KM RWD - od 149 900 zł
  • 60 (dostępny później) 63 kWh 204 KM RWD - od 159 900 zł
  • 85 - 82 kWh 286 KM RWD - od 193 200 zł

Jak widać, póki co w ofercie brakuje odmiany z napędem na wszystkie koła 85x. Jak nietrudno się domyślać, będzie to pewnie najdroższy ze wszystkich wariantów.

Škoda Elroq
Škoda Elroq © Materiały prasowe

Škoda Elroq - wyposażenie poszczególnych wersji

50 - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja, 19-calowe felgi stalowe, skórzana kierownica, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, 13-calowe multimedia, oświetlenie LED, pakiet systemów wsparcia kierowcy,

60 - 50 + dodatkowo m.in. lepsze wyciszenie wnętrza, przyciemniane szyby tylne, dźwiękochłonne szyby przednie.

85 - 60 + dodatkowo m.in. wnętrze loft, 19-calowe felgi aluminiowe, 2-strefowa klimatyzacja, nawigacja, przednie czujniki parkowania, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka do smartfona, podgrzewane fotele przednie, adaptacyjny tempomat predykcyjny,

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie