Nowa Škoda wyceniona. Jest całkiem przyzwoicie

Podczas premiery Elroqa przedstawiciele Škody zapowiadali, że będzie to atrakcyjnie wyceniony model. Teraz, gdy światło dzienne ujrzał oficjalny cennik, możemy zestawić obietnice z rzeczywistością.

Škoda ElroqŠkoda Elroq
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Škoda Elroq - podstawowe dane techniczne

Elroq to typowy przedstawiciel segmentu kompaktowych SUV-ów z elektrycznym napędem. Tak jak inne modele na prąd produkowane przez koncern Volkswagena bazuje na platformie MEB. Technicznie ma bardzo dużo wspólnego z większym Enyaqiem, tyle że jest od niego nieco krótszy.

Nadwozie mierzy 4488 mm długości, 1884 mm szerokości, 1625 mm wysokości a rozstaw osi to 2765 mm. Jak przystało na Škodę, nie rozczarowuje też bagażnik, który ma 470 litrów pojemności z kompletem pasażerów i aż 1580 litrów po złożeniu tylnej kanapy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Škoda Elroq to pierwszy kompaktowy elektryk marki. Cena zapowiada się atrakcyjnie

Klienci chętni na ten model mają do wyboru trzy warianty różniące się pojemnością akumulatora trakcyjnego i mocą napędu. Co warte odnotowania, wersje napędowe są ściśle powiązane z wyposażeniem. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Škoda Elroq - ceny minimalne wersji napędowych

  • 50 - 55 kWh 170 KM RWD - od 149 900 zł
  • 60 (dostępny później) 63 kWh 204 KM RWD - od 159 900 zł
  • 85 - 82 kWh 286 KM RWD - od 193 200 zł

Jak widać, póki co w ofercie brakuje odmiany z napędem na wszystkie koła 85x. Jak nietrudno się domyślać, będzie to pewnie najdroższy ze wszystkich wariantów.

Škoda Elroq
Škoda Elroq © Materiały prasowe

Škoda Elroq - wyposażenie poszczególnych wersji

50 - standardowo m.in. automatyczna klimatyzacja, 19-calowe felgi stalowe, skórzana kierownica, system bezkluczykowy, czujniki parkowania z tyłu, kamera cofania, 13-calowe multimedia, oświetlenie LED, pakiet systemów wsparcia kierowcy,

60 - 50 + dodatkowo m.in. lepsze wyciszenie wnętrza, przyciemniane szyby tylne, dźwiękochłonne szyby przednie.

85 - 60 + dodatkowo m.in. wnętrze loft, 19-calowe felgi aluminiowe, 2-strefowa klimatyzacja, nawigacja, przednie czujniki parkowania, podgrzewana kierownica, indukcyjna ładowarka do smartfona, podgrzewane fotele przednie, adaptacyjny tempomat predykcyjny,

Wybrane dla Ciebie

Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki