Volkswagen ID.Buzz już dostępny w przedsprzedaży. Znamy polskie ceny

Elektryczna reinkarnacja kultowego "Bulliego" oficjalnie wjeżdża do polskich salonów zarówno w wydaniu osobowym jak i dostawczej odmianie Cargo. Ile trzeba za nie zapłacić?

VW ID.Buzz i ID.Buzz CargoVW ID.Buzz i ID.Buzz Cargo
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / VW
Aleksander Ruciński

Minimum 248 091 zł za pięciomiejscowego ID.Buzza Pro oraz 245 877 zł gdy zdecydujemy się na użytkowe wydanie Cargo. Niewykluczone, że później będzie nieco taniej, ale jak na razie możliwości konfiguracji są dość ograniczone. Do wyboru mamy jedną opcję napędu i jedną wersję wyposażenia. Można ją jednak rozbudować o dodatkowe opcje.

Volkswagen ID.Buzz - ceny wersji nadwoziowych w przedsprzedaży:

  • ID.Buzz Pro - od 248 091 zł
  • ID. Buzz Cargo - od 245 877 zł

W obu przypadkach dostaniemy ten sam 204-konny, elektryczny silnik umieszczony nad tylną osią, zasilany akumulatorem o mocy 82 kWh brutto. Zgodnie z deklaracjami producenta maksymalny zasięg w cyklu pomiarowym WLTP to 419 km dla wersji osobowej i 424 km w odmianie Cargo. Co warte odnotowania, maksymalna obsługiwana moc ładowania to 170 kW, co oznacza, że ładowanie od 5 do 80 proc. pojemności akumulatora potrwa jakieś 30 minut.

Jak nietrudno zauważyć, ID.Buzz nie należy do najtańszych propozycji. Cenę częściowo tłumaczy jednak niezłe wyposażenie standardowe. Na pokładzie znajdziemy m.in. dwustrefową klimatyzację, zestaw czujników parkowania, pakiet systemów wsparcia kierowcy, 19-calowe felgi, oświetlenie LED, cyfrowe zegary i multimedia z radiem cyfrowym, łączność z Apple CarPlay i Android Auto, czy indukcyjną ładowarkę smartfona,

Chętni na ID.Buzza mogą już składać zamówienia. Pierwsze sztuki powinny trafić do klientów jesienią tego roku.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟