Volkswagen ID.Buzz już dostępny w przedsprzedaży. Znamy polskie ceny

Elektryczna reinkarnacja kultowego "Bulliego" oficjalnie wjeżdża do polskich salonów zarówno w wydaniu osobowym jak i dostawczej odmianie Cargo. Ile trzeba za nie zapłacić?

VW ID.Buzz i ID.Buzz CargoVW ID.Buzz i ID.Buzz Cargo
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / VW
Aleksander Ruciński

Minimum 248 091 zł za pięciomiejscowego ID.Buzza Pro oraz 245 877 zł gdy zdecydujemy się na użytkowe wydanie Cargo. Niewykluczone, że później będzie nieco taniej, ale jak na razie możliwości konfiguracji są dość ograniczone. Do wyboru mamy jedną opcję napędu i jedną wersję wyposażenia. Można ją jednak rozbudować o dodatkowe opcje.

Volkswagen ID.Buzz - ceny wersji nadwoziowych w przedsprzedaży:

  • ID.Buzz Pro - od 248 091 zł
  • ID. Buzz Cargo - od 245 877 zł

W obu przypadkach dostaniemy ten sam 204-konny, elektryczny silnik umieszczony nad tylną osią, zasilany akumulatorem o mocy 82 kWh brutto. Zgodnie z deklaracjami producenta maksymalny zasięg w cyklu pomiarowym WLTP to 419 km dla wersji osobowej i 424 km w odmianie Cargo. Co warte odnotowania, maksymalna obsługiwana moc ładowania to 170 kW, co oznacza, że ładowanie od 5 do 80 proc. pojemności akumulatora potrwa jakieś 30 minut.

Jak nietrudno zauważyć, ID.Buzz nie należy do najtańszych propozycji. Cenę częściowo tłumaczy jednak niezłe wyposażenie standardowe. Na pokładzie znajdziemy m.in. dwustrefową klimatyzację, zestaw czujników parkowania, pakiet systemów wsparcia kierowcy, 19-calowe felgi, oświetlenie LED, cyfrowe zegary i multimedia z radiem cyfrowym, łączność z Apple CarPlay i Android Auto, czy indukcyjną ładowarkę smartfona,

Chętni na ID.Buzza mogą już składać zamówienia. Pierwsze sztuki powinny trafić do klientów jesienią tego roku.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie