Volkswagen ID.Buzz już dostępny w przedsprzedaży. Znamy polskie ceny

Elektryczna reinkarnacja kultowego "Bulliego" oficjalnie wjeżdża do polskich salonów zarówno w wydaniu osobowym jak i dostawczej odmianie Cargo. Ile trzeba za nie zapłacić?

VW ID.Buzz i ID.Buzz CargoVW ID.Buzz i ID.Buzz Cargo
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / VW
Aleksander Ruciński

Minimum 248 091 zł za pięciomiejscowego ID.Buzza Pro oraz 245 877 zł gdy zdecydujemy się na użytkowe wydanie Cargo. Niewykluczone, że później będzie nieco taniej, ale jak na razie możliwości konfiguracji są dość ograniczone. Do wyboru mamy jedną opcję napędu i jedną wersję wyposażenia. Można ją jednak rozbudować o dodatkowe opcje.

Volkswagen ID.Buzz - ceny wersji nadwoziowych w przedsprzedaży:

  • ID.Buzz Pro - od 248 091 zł
  • ID. Buzz Cargo - od 245 877 zł

W obu przypadkach dostaniemy ten sam 204-konny, elektryczny silnik umieszczony nad tylną osią, zasilany akumulatorem o mocy 82 kWh brutto. Zgodnie z deklaracjami producenta maksymalny zasięg w cyklu pomiarowym WLTP to 419 km dla wersji osobowej i 424 km w odmianie Cargo. Co warte odnotowania, maksymalna obsługiwana moc ładowania to 170 kW, co oznacza, że ładowanie od 5 do 80 proc. pojemności akumulatora potrwa jakieś 30 minut.

Jak nietrudno zauważyć, ID.Buzz nie należy do najtańszych propozycji. Cenę częściowo tłumaczy jednak niezłe wyposażenie standardowe. Na pokładzie znajdziemy m.in. dwustrefową klimatyzację, zestaw czujników parkowania, pakiet systemów wsparcia kierowcy, 19-calowe felgi, oświetlenie LED, cyfrowe zegary i multimedia z radiem cyfrowym, łączność z Apple CarPlay i Android Auto, czy indukcyjną ładowarkę smartfona,

Chętni na ID.Buzza mogą już składać zamówienia. Pierwsze sztuki powinny trafić do klientów jesienią tego roku.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
ZATRZYMAJ SIĘ NA CHWILĘ… TE ARTYKUŁY WARTO PRZECZYTAĆ 👀