Pokryta 24-karatowym złotem Tesla Model S od Caviar zdaje się potwierdzać, że pieniądz lubi ciszę

Pokryta 24-karatowym złotem Tesla Model S od Caviar zdaje się potwierdzać, że pieniądz lubi ciszę04.05.2021 08:53
Wyróżnić się to jedno, ale pytanie, co z częściami zamiennymi w razie wypadku
Źródło zdjęć: © fot. Caviar

Mając na koncie sporo zer i chcąc się wyróżnić na ulicy, jednym z wyjść jest wywindowanie konfiguracji rolls-royce’a w kosmos. A co jeśli V12 nie współgra z naszą ekologiczną duszą? Wtedy cały na biało (a raczej złoto) wchodzi Caviar z pozłacaną Teslą Model S.

Samo posiadanie supersamochodu wielu milionerom i miliarderom już nie wystarcza, by poczuć się zadowalająco ekskluzywnie. Produkowanie pojedynczych sztuk na specjalne zamówienie szejków także nie należy już do rzadkości. Ale co jeśli chcą, by ich samochód był skąpany w złocie? I dodatkowo nie emitował żadnych spalin? Powiedzenie "pieniądz lubi ciszę", zdaje się tu w pewnym sensie odnajdywać.

Na pomoc rusza rosyjska firma Caviar, która do tej pory trudniła się w przyozdabianiu produktów elektronicznych. Nagłe rozszerzenie o samochód elektryczny może więc nieco dziwić. Ale skoro porusza się bezszelestnie, to trzeba zadbać o spojrzenia w inny sposób. Caviar wziął więc na warsztat Teslę Model S, szczodrze obdarował złotymi elementami i nazwał Model Excellence 24K.

Czy da się lepiej pokazać, że ma się pieniądze?, Źródło zdjęć: © fot. Caviar
Czy da się lepiej pokazać, że ma się pieniądze?
Źródło zdjęć: © fot. Caviar

Metodą podwójnej galwanizacji pokryto najszczerszym złotem wloty powietrza, dokładki, felgi, tylny spojler i kilka innych zewnętrznych detali. Ozdób nie szczędzono także we wnętrze, gdzie kierowcę swoim blaskiem oślepiać będzie złoto na kierownicy (albo wolancie, jeśli takowy zamówi) i desce rozdzielczej. A żeby jeszcze lepiej podkreślić obecność szlachetnego materiału, zestawiono go z kruczoczarnym lakierem. Niech wszyscy podziwiają.

Jak nietrudno się domyślić, także cena jest iście ekskluzywna. Firma wyceniła Excellence’a 24K na 300 tys. USD (ok. 1,14 mln zł). To blisko dwukrotnie więcej niż kosztuje najdroższa wersja Plaid+ (na której najprawdopodobniej zresztą Excellence bazuje).

Aż strach nie jechać w rękawiczkach, żeby przypadkiem czegoś nie porysować, Źródło zdjęć: © fot. Caviar
Aż strach nie jechać w rękawiczkach, żeby przypadkiem czegoś nie porysować
Źródło zdjęć: © fot. Caviar

Nie warto jednak zadawać sobie pytania, które jako pierwsze przychodzi do głowy: po co? Odpowiedź będzie taka sama, jak w przypadku każdej innej fanaberii związanej z próbą wyróżnienia samochodu: bo można. A klienci na pewno też się znajdą. Caviar ograniczy nakład złotych tesli do 99 egzemplarzy. Jak można zresztą przeczytać w opisie firmy: "jeśli myślisz, że zwrócą się za tobą i spojrzą z podziwem, nie mylisz się." Pytanie tylko, czy to zawsze będzie podziw...

Szanowna Użytkowniczko! Szanowny Użytkowniku!
×
Aby dalej móc dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Twoje dane są u nas bezpieczne, a zgodę możesz wycofać w każdej chwili na podstronie polityka prywatności.

Kliknij "PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub na symbol "X" w górnym rogu tej planszy, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie przez Wirtualną Polskę i naszych Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych, zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, portali i serwisów internetowych Wirtualnej Polski (w tym danych zapisywanych w plikach cookies) w celach marketingowych realizowanych na zlecenie naszych Zaufanych Partnerów. Jeśli nie zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych skorzystaj z ustawień w polityce prywatności. Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać zmieniając ustawienia w polityce prywatności (w której znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych).

Od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (określane jako "RODO"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich odbywa się to po dniu 25 maja 2018 roku.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będzie Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, oraz pozostałe spółki z grupy Wirtualna Polska, jak również nasi Zaufani Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w polityce prywatności.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością, zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Komu możemy przekazać dane?

Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.