BMW i5 leci bokiem po śniegu. Niemcy chwalą się zimowymi testami

Elektryczne i5 jest jedną z najważniejszych nadchodzących premier BMW. Niemiecka marka pochwaliła się właśnie zdjęciami z niedawnych testów, podczas których auta pokonały ponad 3000 km z Monachium do Arjeplog w Szwecji.

BMW i5 podczas testówBMW i5 podczas testów
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | BMW
Aleksander Ruciński

To znany cel wielu firm motoryzacyjnych i miejsce, w którym często przeprowadzane są zimowe próby. W przypadku tego modelu dość kluczowe. Mówimy bowiem o elektryku, a nie od dziś wiadomo, że niskie temperatury wpływają na zasięg.

Producent na razie nie pochwalił się konkretnymi wynikami. Sądząc jednak po zdjęciach, i5 to prawdziwe BMW, chętne do jazdy bokiem w każdych warunkach. Charakter bawarskiej marki widać też w kształtach. Nadwozie, choć zakamuflowane, zdaje się mieć znane proporcje i detale.

Zgodnie z planem, BMW i5 powinno trafić na rynek w 2024 roku. W planach jest kilka wariantów, zarówno z napędem na tył jak i na cztery koła. Wszystkie mają być przyjazne dla środowiska i jednocześnie dawać radość z jazdy. Jak widać na fotografiach z zimowej Szwecji, auto wywiązuje się z tej roli.

  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 - zdjęcia z testów
  • BMW i5 podczas testów
[1/10] BMW i5 - zdjęcia z testów Źródło zdjęć: Materiały prasowe | BMW

Wybrane dla Ciebie

Greenpeace bierze Polskę na celownik. Ekolodzy wskazują, co mamy zrobić, Niemcy i Węgry zacierają ręce
Greenpeace bierze Polskę na celownik. Ekolodzy wskazują, co mamy zrobić, Niemcy i Węgry zacierają ręce
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6 N
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6 N
Test: Ferrari 296 GTS ma dwa oblicza. Jedno koi, drugie rzuca na kolana
Test: Ferrari 296 GTS ma dwa oblicza. Jedno koi, drugie rzuca na kolana
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny