WAŻNE
TERAZ

Lewandowski!! Euforia na trybunach po 3. golu Polski

JMC Teshun Touring EV to bardzo stary transit w przebraniu. W dodatku elektryczny

Chiński rynek motoryzacyjny rządzi się swoimi prawami. Kupicie tam np. auta już od dawna nieoferowane w Europie. Przykład? Ford Transit czwartej generacji sprzedawany pod nazwą JMC Teshun.

JMC Teshun Touring EVJMC Teshun Touring EV
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | JMC
Aleksander Ruciński

Rzecz jasna nie jest to do końca Transit, a raczej jego uwspółcześniona chińska reinterpretacja. Wciąż jednak mowa o konstrukcji sięgającej lat 80., a oferowanej jako fabrycznie nowe auto. I to z elektrycznym napędem!

JMC zaprezentowało właśnie Teshuna w wydaniu Touring EV. Jak nietrudno zauważyć, samochód mocno różni się od Transita. Nie tylko nowoczesnym przodem, który nie do końca pasuje do reszty nadwozia, lecz przede wszystkim tym, czego nie widać na pierwszy rzut oka.

Mowa np. o zupełnie współczesnej kabinie z nieźle wyglądającym kokpitem, multimediami czy klimatyzacją. Jeszcze więcej dzieje się pod maską. JMC postawiło bowiem na elektryczny silnik napędzający przednią oś. Jednostka generuje 163 KM mocy i 320 Nm maksymalnego momentu obrotowego, co pozwala osiągać setkę w około 15 sekund.

Za magazynowanie prądu odpowiada akumulator o pojemności 65 kWh pozwalający podobno przejechać 500 km na jednym ładowaniu (co brzmi bardzo optymistycznie). Wszystko to przy zachowaniu imponującej przestrzeni. Szkoda tylko, że producent nie chwali się danymi dotyczącymi ładowności.

Ten model może i budzi uśmiech politowania, ale przynajmniej w Chinach nie powinien narzekać na brak zainteresowania. Oczywiście pod warunkiem, że cena okaże się atrakcyjna.

  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
  • JMC Teshun Touring EV
[1/8] JMC Teshun Touring EV Źródło zdjęć: Materiały prasowe | JMC

Wybrane dla Ciebie

Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"