Mercedes-AMG EQS 53 z polskimi cenami. Ile kosztuje pierwsze AMG na prąd?

Mercedes-AMG EQS 53, który niedawno miał oficjalną, polską premierę, doczekał się polskiego cennika. Jak nietrudno się domyśleć, tanio nie jest.

Mercedes-AMG EQS 53 nie jest taniMercedes-AMG EQS 53 nie jest tani
Źródło zdjęć: © fot. Aleksander Ruciński
Aleksander Ruciński

Chętni na pierwsze auto AMG z elektrycznym napędem muszą przygotować co najmniej 728 600 zł. W zamian dostaną luksusową limuzynę zapewniającą osiągi godne supersamochodów. Wszystko dzięki dwóm zasilanym prądem jednostkom, których łączna moc wynosi 658 KM a maksymalny moment obrotowy 950 Nm. Co ważne, za dopłatą można jeszcze poprawić te wartości.

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ - ceny minimalne wersji napędowych:

  • EQS 53 4MATIC+ - od 728 600 zł
  • EQS 53 4MATIC+ AMG Dynamic Plus - od 749 018 zł

Dzięki pakietowi AMG Dynamic Plus możemy zyskać chwilowy wzrost mocy do 761 KM i 1020 Nm maksymalnego momentu. Sprint do setki zajmuje wówczas 3,4 sekundy (zamiast 3,8), a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.

Hyperscreen to wyróżnik EQS-a
Hyperscreen to wyróżnik EQS-a © fot. Aleksander Ruciński

Jeśli chodzi o wyposażenie, jest ono przebogate. Już w standardzie dostaniemy adaptacyjne zawieszenie, kokpit Hyperscreen, 21-calowe koła, system kamer 360 stopni, szklany dach czy inteligentne reflektory Digital Light.

Nie oznacza to jednak, że nie istnieje lista opcji. Chętni mogą znacząco podwyższyć ostateczną kwotę, zamawiając m.in. Pakiet premium Plus z wygodniejszymi fotelami czy podgrzewaną kierownicą za 31 827 zł, pakiet Executive Rear Plus dla pasażerów tylnej kanapy za 43 797 zł, a także ceramiczne hamulce za 21 439 zł.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
Test: Mercedes-Benz CLA 250e Shooting Brake – konieczne minimum
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
UE przecenia plug-iny. Nie są o wiele lepsze niż zwykłe hybrydy
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6
Hyundai pokazał kolejnego dzikusa na prąd. To Ioniq 6
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Wszystko, czego nie wiedzieliście o akumulatorach trakcyjnych. Porsche zdradziło mi sekrety swojego zamkniętego laboratorium w Weissach
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Polacy się rzucili na chińskie auto. Przy takiej cenie to nic dziwnego
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Moc i moment jak w holowniku. Rivian prezentuje modele w wersji Quad
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Bentley EXP 15 zapowiada przyszłego elektryka marki. Takich drzwi dawno nie widzieliśmy
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Lamborghini Urus pozostanie hybrydą w kolejnej generacji. Elektryk przesunięty w czasie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Kia EV5 wjeżdża do Europy. Na razie w okrojonym składzie
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowa KIA EV6 wjeżdża do salonów. Znamy ceny
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Nowe samochody papieża Leona XIV. Takich jeszcze w Watykanie nie było
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki
Wywiad: Szef Audi Gernot Döllner tłumaczy wycofanie się z pełnej elektryfikacji marki