Mercedes-AMG EQS 53 z polskimi cenami. Ile kosztuje pierwsze AMG na prąd?

Mercedes-AMG EQS 53, który niedawno miał oficjalną, polską premierę, doczekał się polskiego cennika. Jak nietrudno się domyśleć, tanio nie jest.

Mercedes-AMG EQS 53 nie jest taniMercedes-AMG EQS 53 nie jest tani
Źródło zdjęć: © fot. Aleksander Ruciński
Aleksander Ruciński

Chętni na pierwsze auto AMG z elektrycznym napędem muszą przygotować co najmniej 728 600 zł. W zamian dostaną luksusową limuzynę zapewniającą osiągi godne supersamochodów. Wszystko dzięki dwóm zasilanym prądem jednostkom, których łączna moc wynosi 658 KM a maksymalny moment obrotowy 950 Nm. Co ważne, za dopłatą można jeszcze poprawić te wartości.

Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ - ceny minimalne wersji napędowych:

  • EQS 53 4MATIC+ - od 728 600 zł
  • EQS 53 4MATIC+ AMG Dynamic Plus - od 749 018 zł

Dzięki pakietowi AMG Dynamic Plus możemy zyskać chwilowy wzrost mocy do 761 KM i 1020 Nm maksymalnego momentu. Sprint do setki zajmuje wówczas 3,4 sekundy (zamiast 3,8), a prędkość maksymalna wynosi 250 km/h.

Hyperscreen to wyróżnik EQS-a
Hyperscreen to wyróżnik EQS-a © fot. Aleksander Ruciński

Jeśli chodzi o wyposażenie, jest ono przebogate. Już w standardzie dostaniemy adaptacyjne zawieszenie, kokpit Hyperscreen, 21-calowe koła, system kamer 360 stopni, szklany dach czy inteligentne reflektory Digital Light.

Nie oznacza to jednak, że nie istnieje lista opcji. Chętni mogą znacząco podwyższyć ostateczną kwotę, zamawiając m.in. Pakiet premium Plus z wygodniejszymi fotelami czy podgrzewaną kierownicą za 31 827 zł, pakiet Executive Rear Plus dla pasażerów tylnej kanapy za 43 797 zł, a także ceramiczne hamulce za 21 439 zł.

Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Nowy, elektryczny Mercedes GLC - niech stanie się światłość!
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"