Mercedes EQS SUV wyceniony w Polsce. Jest zauważalnie droższy niż sedan

Mercedes uzupełnił gamę elektrycznych flagowców o kolejny model. Do sedanów EQE i EQS dołącza luksusowy SUV. Chętni na ten model muszą mieć naprawdę gruby portfel.

Mercedes EQS SUVMercedes EQS SUV
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Mercedes
Aleksander Ruciński

To, że EQS SUV jest droższy od zwykłego EQS-a raczej nie dziwi. Za masywniejsze nadwozie i wyższą pozycję za kierownicą trzeba dopłacić blisko 60 tys. zł. Cennik EQS SUV-a otwiera bowiem kwota 590 800 zł.

W zamian dostaniemy "bazową" odmianę 450+ z 360-konnym napędem na tylną oś i deklarowanym zasięgiem na poziomie 633 km. Wszystko to przy całkiem niezłych osiągach - sprint do setki trwa 6,7 sekundy.

Chętni na więcej mogą wybrać także odmianę 450 4MATIC o takiej samej mocy, za to z napędem na cztery koła poprawiającym osiągi, lecz obniżającym zasięg - odpowiednio 6 sekund i 597 km. Na szczycie gamy znajdziemy natomiast 544-konne wydanie EQS SUV 580 4MATIC pozwalające osiągać setkę w 4,6 sekundy i przejechać do 593 km na jednym ładowaniu.

Mercedes EQS SUV
Mercedes EQS SUV © mat. prasowe / Mercedes

Mercedes EQS SUV - ceny minimalne wersji napędowych:

  • EQS SUV 450+ 360 KM - od 590 800 zł,
  • EQS SUV 450 4MATIC - od 608 800 zł,
  • EQS SUV 580 4MATIC - od 736 300 zł.

Jeśli chodzi o wyposażenie, klasycznie dla Mercedesa, jest ono bogate już w standardowym wydaniu Electric Art. Chętni mogą jednak zdecydować się także na opcjonalne pakiety - np. AMG kosztujący dodatkowe 23 036 zł. Lista opcji jest przebogata, więc przekroczenie kwoty 900 tys. zł nie powinno być problemem.

Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie