Nowa Seria 5 w "longu". Chińczycy się ucieszą

Przedłużane wersje sedanów cieszą się dużym wzięciem na chińskim rynku. Nic więc dziwnego, że BMW zdecydowało się zaoferować tam taki wariant nowej Serii 5.

Dłuższe bardziej podoba się ChińczykomDłuższe bardziej podoba się Chińczykom
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | BMW
Aleksander Ruciński
SKOMENTUJ

Nowa Seria 5 oraz i5 w Chinach mają być dostępne wyłącznie w przedłużonym wydaniu LWB. Producent nie zdradza, o ile nowa wersja jest dłuższa od standardowego odpowiednika. W poprzedniej generacji było to blisko 13 cm. Można przypuszczać, że tu jest podobnie.

Większy rozstaw osi owocuje oczywiście bardziej okazałą przestrzenią dla pasażerów tylnej kanapy. Szczególnie w obszarze nóg. Na tym jednak nie koniec różnic, gdyż poza dłuższym nadwoziem, BMW oferuje Chińczykom także lepsze wyposażenie, zapożyczone z większej Serii 7.

Mowa o gigantycznym, 31,1-calowym ekranie zmieniającym tylną kanapę w mobilne kino. Standardem ma być także czterostrefowa klimatyzacja i system audio Bowers & Wilkins. Różnice nie ograniczają się jednak wyłącznie do wnętrza.

BMW Serii 5 LWB
BMW Serii 5 LWB © Materiały prasowe | BMW

Nowością specjalnie dla Chińczyków jest podświetlane logo "5" zamontowane na słupku C. W wersjach elektrycznych, podczas ładowania, pulsuje jasnoniebieskim światłem. W spalinowych natomiast jest podświetlone stałą bielą.

Sprzedaż Serii 5 LWB ruszy w Chinach w najbliższych tygodniach. Czas pokaże, czy auto przyjmie się tam równie dobrze co popularny poprzednik.

  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • Dłuższe bardziej podoba się Chińczykom
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
  • BMW Serii 5 LWB
[1/12] BMW Serii 5 LWB Źródło zdjęć: Materiały prasowe | BMW

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu