Test wideo: Maxus Euniq 6 – niby wszystko dobrze, a jednak nie najlepiej

Maxus jest chińską marką, ale nie jest nowy. Ma dość bogatą ofertę modelową, celuje głównie w sprzedaż pojazdów użytkowych. Jednym z aut, którymi ma do siebie przekonać osoby prywatne, jest Euniq 6 z napędem elektrycznym. Który robi dość dobre pierwsze wrażenie, ale to drugie jest już zupełnie inne.

Marcin ŁobodzińskiMateusz Raczyński

Nie jest zły, ale dobry też nie. Kiedyś słyszałem takie stwierdzenie: jest dobrze, ale nie beznadziejnie. Idealnie obrazuje Maxusa Euniqa 6, który ma swoje zalety, a jedną z największych jest przestronne wnętrze, ale liczba niedociągnięć i obszarów kompletnie nieinteresujących pokazuje, gdzie jest miejsce chińskiego producenta w otoczeniu konkurencji.

Za 179 990 zł można kupić lepsze auto, a za niewiele więcej dużo lepsze. Mateusz Raczyński w swoim materiale wideo stwierdza, że jest to na tyle ciekawa propozycja, że warto zobaczyć ją w salonie, ale i tak lepiej kupić po prostu sprawdzoną Teslę Model Y, którą w najtańszej wersji można nabyć za 204 990 zł.

Wybrane dla Ciebie
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Niemieckie media: Opel może sprzedawać chińskie auto pod swoją marką
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Widziałem auta nowej chińskiej marki. Lepas ma wysoko zawieszoną poprzeczkę
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut