Audi e-tron S już dostępne w Polsce. Znamy ceny modelu

Najmocniejsza i najbardziej sportowa odmiana elektrycznego Audi e-tron oficjalnie wjechała do polskich salonów. Sprawdzamy ile pieniędzy muszą przygotować ci, którzy chcą połączyć ekologię z emocjami.

e-tron S prezentuje się naprawdę agresywnie.e-tron S prezentuje się naprawdę agresywnie.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Audi e-tron S to elektryczny SUV wykorzystujący aż 3 silniki - 2 z nich zamontowane są nad tylną osią a 1 nad przednią. Łączna moc systemowa takiego zestawu to imponujące 503 KM. Jeszcze większe wrażenie robi maksymalny moment obrotowy na poziomie 970 Nm. Przekłada się to na świetne osiągi - sprint do setki trwa tylko 4,5 sekundy.

Ci, którzy zdecydują się na e-trona S nie będą mieli zbyt wielkiego wyboru w kwestii chociażby pojemności baterii. Opcja jest tylko jedna - 95 kWh. Dzięki takiej wartości na jednym ładowaniu pokonamy nawet 359 km w przypadku standardowego nadwozia oraz 363 km, gdy wybierzemy wersję Sportback. Wybór rozbija się tak naprawdę wyłącznie o te dwa warianty.

Audi e-tron S - ceny wersji nadwoziowych:

  • e-tron S - od 414 900 zł
  • e-tron S Sportback - od 426 200 zł

Audi nie przewidziało poszczególnych wersji wyposażenia. Jest baza zawierająca m.in. 2-strefową klimatyzację, wirtualny kokpit, multimedia MMI z nawigacją, pakiet systemów wsparcia kierowcy, adaptacyjne zawieszenie i 19-calowe felgi i reflektory LED.

Chętni na więcej mogą korzystać z bogatej listy kosztownych opcji, na której znajdziemy m.in. szklany dach, sportowe fotele, felgi o specjalnych wzorach i większych rozmiarach (nawet 22 cale) czy matrycowe reflektory. Te ostatnie kosztują aż 21 880 zł, ale to żaden wyjątek, gdyż większość opcji opiewa na kwoty 4 lub 5-cyfrowe. Przekroczenie granicy 500 tys. zł za dobrze skonfigurowany egzemplarz nie powinno więc być problemem.

Wybrane dla Ciebie
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki