Ford Kuga Hybrid niebawem w salonach. Kosztuje niewiele więcej niż diesel

Do wersji benzynowych, diesli oraz hybrydy plug-in dołącza właśnie kolejna opcja napędu. Chętni niebawem będą mogli składać zamówienia na Forda Kugę Hybrid z 2,5-litrowym, 190-konnym napędem. Auto zostało całkiem atrakcyjne wycenione, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę promocję.

Wizualnie wersja Hybrid nie wyróżnia się niczym szczególnym.Wizualnie wersja Hybrid nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński
1

Fani hybrydowych SUV-ów zyskali kolejną propozycję, która powinna przypaść im do gustu. To Ford Kuga Hybrid, który w przeciwieństwie do oferowanego już wariantu plug-in nie ma wtyczki i nie zajedzie przesadnie daleko na prądzie, lecz w zamian za to odwdzięczy się niskimi kosztami eksploatacji i zakupu.

Ford pochwalił się bowiem oficjalnym cennikiem modelu. Wynika z niego, że po uwzględnieniu obowiązujących rabatów, Kuga Hybrid jest tylko nieznacznie droższa od swojego odpowiednika z dieslem. Za podstawowe wydanie trzeba wyłożyć 139 800 zł (lub 148 800 zł po zakończeniu promocji).

W zamian otrzymamy całkiem bogatą wersję wyposażenia Titanium i 2,5-litrowy, hybrydowy napęd o mocy 190 KM z bezstopniową przekładnią CVT i napędem na przód. Opcjonalnie można zdecydować się na AWD - wówczas cena wzrośnie odpowiednio do minimum 148 800 zł (lub 157 800 zł bez promocji).

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Kuga Hybrid osiąga pierwszą setkę w 9,4 s i rozpędza się do 196 km/h. Ford obiecuje przy tym niskie spalanie - średnio od 5,5 do 5,9 litra na 100 km. To mniej niż wersja plug-in, gdy wyczerpie się w niej bateria.

Zelektryfikowane wydanie występuje wyłącznie w wyższych wersjach wyposażenia. Poza wspomnianą już Titanium można wybrać również Titanium X, ST-Line, ST-Line X oraz Vignale. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Ford Kuga Hybrid - wyposażenie i ceny promocyjne:

  • Titanium - od 139 800 zł - standardowo m.in. pakiet systemów wsparcia kierowcy z tempomatem, pre-collision i rozpoznawaniem znaków drogowych, światła dzienne LED, multimedia SYNC 3.2 z nawigacją, cyfrowe zegary, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania, kamera cofania, bezkluczykowy dostęp;
  • Titanium X - od 154 300 zł - Titanium + dodatkowo m.in. reflektory LED, boczne szyby akustyczne, adaptacyjny tempomat, system kamer 360, podgrzewane fotele, kierownica i przednia szyba;
  • ST-Line - od 144 900 zł - Titanium + sportowe zawieszenie, akustyczna szyba przednia, sportowa kierownica, czarna podsufitka, nakładki progowe ST-Line, czarne ramki szyb, pakiet aerodynamiczny ST-Line;
  • ST-Line X - od 161 900 zł - ST Line + dodatkowo m.in. reflektory LED, boczne szyby akustyczne, adaptacyjny tempomat, system kamer 360, podgrzewane fotele, kierownica i przednia szyba;
  • Vignale - od 169 820 zł - Titanium X + dodatkowo m.in. wyświetlacz Head-Up, nagłośnienie Bang & Olufsen, lusterka z pamięcią ustawień, kierownica, fotele, nakładki na progi w stylizacji Vignale, aluminiowe ramki szyb, dach panoramiczny.
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Kierowcy są zaskoczeni, gdy widzą taki komunikat. Oto co oznacza
Kierowcy są zaskoczeni, gdy widzą taki komunikat. Oto co oznacza
Chińskie auto trafi do "Gran Turismo". Po raz pierwszy w historii
Chińskie auto trafi do "Gran Turismo". Po raz pierwszy w historii
Trump ma pozbyć się tesli, którą kupił przed trzema miesiącami. To efekt kłótni z Muskiem
Trump ma pozbyć się tesli, którą kupił przed trzema miesiącami. To efekt kłótni z Muskiem
Test: Škoda Elroq 50 – gdyby tylko nie ta cyfryzacja
Test: Škoda Elroq 50 – gdyby tylko nie ta cyfryzacja
Test: Ford Capri AWD 340 KM - po prostu tańszy od Volkswagena
Test: Ford Capri AWD 340 KM - po prostu tańszy od Volkswagena
Toyota wprowadza hybrydę do najmniejszych aut. Aygo X Hybrid różni się nie tylko napędem
Toyota wprowadza hybrydę do najmniejszych aut. Aygo X Hybrid różni się nie tylko napędem
Test: BMW M5 Touring - największy skalpel świata
Test: BMW M5 Touring - największy skalpel świata
Szef sprzedaży Volkswagena wskazał problem Tesli. Zapowiada dominację niemieckiego koncernu
Szef sprzedaży Volkswagena wskazał problem Tesli. Zapowiada dominację niemieckiego koncernu
Pierwsza jazda: Renault Austral – Francuzi posłuchali kierowców
Pierwsza jazda: Renault Austral – Francuzi posłuchali kierowców