Ford Kuga Hybrid niebawem w salonach. Kosztuje niewiele więcej niż diesel

Do wersji benzynowych, diesli oraz hybrydy plug-in dołącza właśnie kolejna opcja napędu. Chętni niebawem będą mogli składać zamówienia na Forda Kugę Hybrid z 2,5-litrowym, 190-konnym napędem. Auto zostało całkiem atrakcyjne wycenione, szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę promocję.

Wizualnie wersja Hybrid nie wyróżnia się niczym szczególnym.Wizualnie wersja Hybrid nie wyróżnia się niczym szczególnym.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński

Fani hybrydowych SUV-ów zyskali kolejną propozycję, która powinna przypaść im do gustu. To Ford Kuga Hybrid, który w przeciwieństwie do oferowanego już wariantu plug-in nie ma wtyczki i nie zajedzie przesadnie daleko na prądzie, lecz w zamian za to odwdzięczy się niskimi kosztami eksploatacji i zakupu.

Ford pochwalił się bowiem oficjalnym cennikiem modelu. Wynika z niego, że po uwzględnieniu obowiązujących rabatów, Kuga Hybrid jest tylko nieznacznie droższa od swojego odpowiednika z dieslem. Za podstawowe wydanie trzeba wyłożyć 139 800 zł (lub 148 800 zł po zakończeniu promocji).

W zamian otrzymamy całkiem bogatą wersję wyposażenia Titanium i 2,5-litrowy, hybrydowy napęd o mocy 190 KM z bezstopniową przekładnią CVT i napędem na przód. Opcjonalnie można zdecydować się na AWD - wówczas cena wzrośnie odpowiednio do minimum 148 800 zł (lub 157 800 zł bez promocji).

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe

Kuga Hybrid osiąga pierwszą setkę w 9,4 s i rozpędza się do 196 km/h. Ford obiecuje przy tym niskie spalanie - średnio od 5,5 do 5,9 litra na 100 km. To mniej niż wersja plug-in, gdy wyczerpie się w niej bateria.

Zelektryfikowane wydanie występuje wyłącznie w wyższych wersjach wyposażenia. Poza wspomnianą już Titanium można wybrać również Titanium X, ST-Line, ST-Line X oraz Vignale. Szczegóły wraz z cenami znajdziecie poniżej.

Ford Kuga Hybrid - wyposażenie i ceny promocyjne:

  • Titanium - od 139 800 zł - standardowo m.in. pakiet systemów wsparcia kierowcy z tempomatem, pre-collision i rozpoznawaniem znaków drogowych, światła dzienne LED, multimedia SYNC 3.2 z nawigacją, cyfrowe zegary, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania, kamera cofania, bezkluczykowy dostęp;
  • Titanium X - od 154 300 zł - Titanium + dodatkowo m.in. reflektory LED, boczne szyby akustyczne, adaptacyjny tempomat, system kamer 360, podgrzewane fotele, kierownica i przednia szyba;
  • ST-Line - od 144 900 zł - Titanium + sportowe zawieszenie, akustyczna szyba przednia, sportowa kierownica, czarna podsufitka, nakładki progowe ST-Line, czarne ramki szyb, pakiet aerodynamiczny ST-Line;
  • ST-Line X - od 161 900 zł - ST Line + dodatkowo m.in. reflektory LED, boczne szyby akustyczne, adaptacyjny tempomat, system kamer 360, podgrzewane fotele, kierownica i przednia szyba;
  • Vignale - od 169 820 zł - Titanium X + dodatkowo m.in. wyświetlacz Head-Up, nagłośnienie Bang & Olufsen, lusterka z pamięcią ustawień, kierownica, fotele, nakładki na progi w stylizacji Vignale, aluminiowe ramki szyb, dach panoramiczny.
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie