Jeep zarejestrował nazwę Magneto. Pewnie dla elektryka

Jeep Magneto - brzmi nieźle, prawda? Taką nazwę zarejestrowano właśnie w amerykańskim urzędzie patentowym. I choć na razie nikt oficjalnie nie wie czym to się skończy, bardzo możliwe, że Magneto będzie modelem zasilanym prądem.

Czy elektryczna wersja będzie równie sprawna w terenie?Czy elektryczna wersja będzie równie sprawna w terenie?
Źródło zdjęć: © fot. Mateusz Lubczański
Aleksander Ruciński

Jeep, jak większość współczesnych marek coraz śmielej stawia na elektromobilność. Do salonów niedawno trafiły hybrydy 4xe, a wczesną wiosną poznamy elektrycznego, koncepcyjnego Wranglera. Czyżby w wersji produkcyjnej miał się on przerodzić w Magneto? Tego jeszcze nie wiemy.

Wrangler ma jednak wiele odmian, a każda mocno różni się charakterem i drugim członem nazwy. Kto wie? Może do 4xe, Rubicona czy Sahary dołączy niebawem właśnie Magneto. Jedno jest pewne - koncern Stellantis 5 lutego 2021 roku złożył oficjalny wniosek o rejestrację nazwy Magneto z przeznaczeniem w kategorii pojazdów mechanicznych i koncepcyjnych pojazdów mechanicznych.

Wracając do Wranglera, Amerykanie opublikowali już nawet graficzną zapowiedź elektrycznego, przedprodukcyjnego konceptu:

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© mat. prasowe / Jeep

W kwestii kształtów auto zdaje się niczym nie różnić od spalinowych wydań, co raczej nie powinno nikogo dziwić - Jeep zawsze dość tradycyjnie podchodził do designu swoich pojazdów. Poza tym, nie ma powodu by nadwozie odmiany zasilanej prądem prezentowało się inaczej - to rodzi tylko dodatkowe koszty, a przy okazji mogłoby odrzucić zagorzałych fanów modelu.

Czy jednak auto, które widzicie na powyższej grafice otrzyma kiedyś przydomek Magneto? Czy może Jeep przygotowuje się już do debiutu kolejnego elektryka, którego jeszcze nie zapowiedział? Odpowiedzi przynajmniej na część z tych pytań powinniśmy poznać w najbliższych tygodniach.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Yangwang U9 Xtreme pokonał Xiaomi. Nowy rekord Nürburgringu
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Pierwsza jazda: Leapmotor B10 kusi ceną i wyposażeniem. A co z resztą?
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie