Kia Sorento zyskała hybrydę plug-in i nową wersję wyposażenia. Znamy polskie ceny

Czwarta generacja Kii Sorento jest dostępna w polskich salonach już od kilku miesięcy. Producent sukcesywnie rozbudowuje ofertę. Na rok modelowy 2021 do gamy dołączyła więc nowa, topowa wersja wyposażenia i hybryda plug-in o mocy 265 KM.

Gama Kii Sorento została rozbudowana o nowe pozycje.Gama Kii Sorento została rozbudowana o nowe pozycje.
Źródło zdjęć: © mat. prasowe
Aleksander Ruciński
2

Klienci chętni na nową Kię Sorento mają teraz znacznie większy wybór napędów oraz wersji wyposażeniowych. To dobra wiadomość szczególnie dla tych, którzy w nowej odsłonie koreańskiego SUV-a widzą alternatywę dla marek premium.

Możliwe, że wiele osób, którym nie zależy na znaczku wybierze topowe Sorento z hybrydą zamiast bardziej utytułowanych konkurentów w średniej wersji wyposażenia. Tym bardziej, że cena, jeśli weźmiemy pod uwagę wymiary, napęd i rynkowy segment wydaje się całkiem rozsądna.

Za 265-konną hybrydę plug-in z 6-stopniową skrzynią automatyczną, napędem na 4 koła i możliwością jazdy na samym prądzie do 57 km zapłacimy 195 900 zł. Mowa oczywiście o bazowej wersji wyposażenia M. Do wyboru jest jeszcze L, XL oraz nowa, Prestige Line.

Kia Sorento PHEV - ceny wersji wyposażenia:

  • M - od 195 900 zł - w standardzie m.in. autonomiczny hamulec pokolizyjny, system automatycznego hamowania, asystent jazdy w korku, pełne oświetlenie LED, czujniki parkowania, klimatyzacja 2-strefowa, cyfrowe zegary, kamera cofania, 19-calowe felgi,
  • L - od 210 900 zł - dodatkowo m.in. asystent jazdy na autostradzie, system bezkluczykowy, system monitorowania ruchu pojazdów podczas cofania, podgrzewana kierownica i fotele, nawigacja, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, projekcyjne reflektory LED, szyby atermiczne
  • XL - od 221 900 zł - dodatkowo m.in. skórzana tapicerka, elektrycznie sterowana klapa bagażnika, indukcyjna ładowarka telefonu, ambientowe oświetlenie wnętrza, elektrycznie sterowany fotel pasażera, przyciemniane szyby z tyłu.
  • Prestige Line - od 239 900 zł (244 900 zł bez promocji) - dodatkowo m.in. kamera 360 stopni, wyświetlacz head-up, wentylowane fotele pokryte skórą Nappa, nagłośnienie Bose, samopoziomujące się tylne zawieszenie, aluminiowe nakładki na pedały, asystent martwego pola wyświetlający obraz z kamer.

Wybrane dla Ciebie

Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Pierwsza jazda: Ford Ranger PHEV - przeciera szlaki dosłownie i w przenośni
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Polska premiera MGS5 EV – z ochotą na duży kawałek tortu
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Pierwsza jazda: Renault 4 E-Tech - trochę brakło odwagi
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Niemcy zmieniają zdanie. Jednak jeszcze pojeździmy na benzynie
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Widziałem Shell Eco-marathon z bliska. Kropla paliwa na wagę złota
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Mandaty za hulajnogę. Policja nie jest w stanie wyegzekwować przepisów
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Pierwsza jazda: Škoda Elroq RS – najszybsza, ale i pragmatyczna
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Oto nowy Nissan Leaf. Kolejna generacja wpisuje się w rynkowy standard
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Nowe Renault 4 wycenione w Polsce. Do wyboru dwie wersje napędu
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Oto najmocniejszy Opel w gamie. Tak, jest elektryczny
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Pierwsza jazda: Audi Q6 Sportback e-tron i Audi A5 e-hybrid - specjalnie dla nas
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu
Škoda Enyaq RS Race korzysta z biokompozytów. To jak carbon, tylko z lnu