Mini JCW E szykuje się do debiutu. Trafi na rynek jeszcze w tym roku

John Cooper Works to nazwa zarezerwowana dla najmocniejszych modeli Mini. Już niebawem, po raz pierwszy w historii, doczekamy się elektryka z serii JCW. Zadebiutuje równolegle ze spalinowym wydaniem.

Mini John Cooper Works EMini John Cooper Works E
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Mini
Aleksander Ruciński

Mini właśnie opublikowało pierwsze zdjęcia zakamuflowanych egzemplarzy testowych, sugerując, że auto jest praktycznie gotowe do debiutu. Uczestnicy Festiwalu Prędkości w Goodwood już niebawem bliżej zapoznają się z tym modelem. Rynkową premierę zaplanowano natomiast na jesień.

Zgodnie z zapowiedziami, nowe Mini ma być pełnoprawnym hot hatchem z elektrycznym napędem. Choć producent nie zdradza danych technicznych, można podejrzewać, że moc będzie zauważalnie wyższa niż w 218-konnym Cooperze SE.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nowe Mini Countryman JCW – sześć koni mniej i jeden piesek więcej

Auto będzie wyróżniać się znacznie agresywniejszą prezencją, wynikającą z zastosowania pakietu aerodynamicznego czy większych, atrakcyjniejszych felg. Wnętrze też nie powinno rozczarować.

Ostry elektryk Mini zaliczy swój dynamiczny debiut podczas oficjalnego przejazdu w Goodwood. Kilka miesięcy później zrzuci kamuflaż i oficjalnie pojawi się w salonach. Czas pokaże, czy w pełni zasłuży, by nosić nazwę John Cooper Works.

  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini JCW E w kamuflażu
  • Mini John Cooper Works E
  • Mini JCW E w kamuflażu
[1/19] Mini JCW E w kamuflażu Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Mini
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach