Nowy Peugeot 2008 już w Polsce. Znamy cennik popularnego crossovera

W maju bieżącego roku Peugeot ogłosił poliftingową wersję swojego bestsellerowego modelu 2008. Odświeżony crossover Francuzów jest już dostępny w polskich salonach i możemy zapoznać się z cennikiem.

Peugeot 2008 po liftinguPeugeot 2008 po liftingu
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Peugeot
Kamil Niewiński

Jeden z najchętniej wybieranych crossoverów z całej Europie – zarówno w wersji spalinowej, jak i elektrycznej – zadebiutował na rynku w 2019 i od tamtej pory sprzedał się w łącznej liczbie 775 tysięcy sztuk. Peugeot uznał, że cztery lata od pierwotnej premiery to wystarczający odstęp czasowy, by wprowadzić lifting modelu 2008, przy okazji dopasowując jego stylistykę do reszty aut tej marki.

Prawdopodobnie najciekawiej wygląda tutaj kwestia gamy silnikowej, która została naprawdę mocno odświeżona. Jest również naprawdę szeroka i każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Mamy jednostkę benzynową o pojemności 1,2 litra i mocy 100 KM, mamy miękką hybrydę o mocy 130 KM, mamy nawet 1,5-litrowego diesla o mocy 130 KM, a na deser mamy również silnik elektryczny oferujący 156 KM. Do wyboru, do koloru.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Peugeot 2008 – pierwszy kontakt z francuskim crossoverem

Wraz z wejściem nowego Peugeota 2008 na polski rynek, poznaliśmy oczywiście również cennik tego auta. Najmniej przyjdzie nam zapłacić za wersję z najsłabszą jednostką benzynową w standardowej wersji wyposażenia Active – ceny zaczynają się już od 110 400 złotych. Za wersję z dieslem zapłacimy nie mniej niż 137 700 złotych, a za miękką hybrydę – minimum 131 500 złotych.

Peugeot 2008 po liftingu
Peugeot 2008 po liftingu © Materiały prasowe | Peugeot

Jeżeli chcielibyśmy zdecydować się na najwyższą wersję wyposażenia GT, ceny wzrastają kolejno do co najmniej 140 000 złotych (miękka hybryda) oraz 146 200 złotych (diesel).

A co w przypadku elektrycznego Peugeota e-2008? Tutaj minimalna cena z pakietem Active wynosi 189 350 złotych, zaś wersja GT to koszt co najmniej 205 500 złotych. 

Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne