Test: Peugeot e-2008 – średnia cena, średni zasięg, ale nadal sporo do lubienia

Peugeot systematycznie zmierza w coraz wyższe segmenty na rynku, a za tym idą też ceny. Za nieduże e-2008 przyjdzie nam więc zapłacić znacznie więcej, niż byśmy się spodziewali, ale... Czy 2008 faktycznie jest drogie i małe?

Mateusz Raczyński

Peugeot E-2008 – test wideo

Oto nowy Peugeot e-2008, czyli elektryczny SUV segmentu B, którego ceny zaczynają się od niecałych 150 tys. zł i który w najdroższej wersji kosztuje aż 170 tys. zł.

Dużo jak za samochód tej wielkości? Wiadomo, że za elektryki płacimy więcej, a najdroższe w nich są akumulatory, ale nie zapominajmy, że do Peugeota E-2008 można dostać dofinansowanie, a limit kosztów dla przedsiębiorców jest w jego przypadku podniesiony do 225 tys. zł zamiast 150 tys. zł dla samochodów spalinowych.

Nieduży zasięg, sporo charakteru

To interesujący samochód, który może i ma trochę za mały zasięg, ale nadrabia charakterem. Mimo wszystko, w tej cenie można już oczekiwać czegoś więcej i więcej "samochodu w samochodzie" dostaniemy u konkurencji. Jakiej?

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie