Peugeot odświeżył E-Travellera. Każdy znajdzie coś dla siebie

Elektryczny bus Peugeota, tak jak jego dostawczy odpowiednik, został zauważalnie odświeżony. Nowa twarz sprawia, że prezentuje się nie tylko nowocześniej, ale i bardziej elegancko.

Peugeot E-TravellerPeugeot E-Traveller
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Peugeot
Aleksander Ruciński

Nowe logo Peugeota, atrapa chłodnicy wykończona nieregularnymi wstawkami czy ciemne reflektory z diodowymi segmentami sprawiają, że E-Traveller może się podobać. Co więcej, klienci mogą wybierać spośród wielu konfiguracji.

Dostępne są dwie długości nadwozia - 4,98 metra oraz 5,33 metra, a także kilka opcji aranżacji wnętrza zawierającego od 5 do 9 miejsc. Najbardziej luksusowa jest oczywiście opcja 5-miejscowa z czterema niezależnymi fotelami, które można umieścić naprzeciw siebie.

Najpraktyczniejsza wydaje się z kolei 9-osobówka, która nawet z kompletem osób na pokładzie wciąż przewiezie 1500 litrów ładunku. Wartość tę można zwiększyć do imponujących 4900 litrów po pozostawieniu wyłącznie przednich foteli.

Peugeot E-Traveller
Peugeot E-Traveller © Materiały prasowe | Peugeot

Szkoda tylko, że równie dużego wyboru nie ma w kwestii napędów. Standardem jest elektryczny silnik o mocy 136 KM, który można parować z dwoma zestawami akumulatorów. Bazowy ma pojemność 50 kWh i pozwala na pokonanie do 224 km na jednym ładowaniu. Lepszy zasięg, bo do 350 km zapewni bateria o pojemności 75 kWh.

Warto wspomnieć, że przy okazji liftingu Peugeot odświeżył wnętrze i poprawił wyposażenie. Już w standardzie dostaniemy m.in. 10-calowe multimedia z pełną łącznością, światła LED czy liczne systemy wsparcia kierowcy. Auto powinno trafić na rynek już w najbliższych miesiącach. Wówczas dowiemy się, jak lifting wpłynął na ceny.

  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
  • Peugeot E-Traveller
[1/15] Peugeot E-Traveller Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Peugeot
Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
NIE WYCHODŹ JESZCZE! MAMY COŚ SPECJALNIE DLA CIEBIE 🎯