Tesla zapłaci za jazdę swoimi autami. Stawki są całkiem zachęcające

Gigant motoryzacyjny zamierza tego lata zatrudnić kierowców testowych z Ameryki Północnej w celu "uzyskania wysokiej jakości danych, które przyczynią się do poprawy osiągów pojazdu".

Tesla; samochody elektryczne; fabrykaBędzie można pojeździć Teslą i jeszcze za to zapłacą
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Sheila Fitzgerald

Jeśli chodzi o pakiet autopilot i funkcje autonomiczne, ludzie często mówią, że testerzy to klienci Tesli, którzy są właścicielami ich pojazdów (to zazwyczaj prawda), ale producent samochodów przeprowadza również wiele testów wewnętrznych.

Niedawno amerykański gigant ogłosił, że zamierza zatrudnić dziesiątki "sezonowych operatorów pojazdów" w Ameryce Północnej na kilka miesięcy testów. "Poszukujemy wysoce zmotywowanej samozatrudnionej osoby, która dołączy do naszego zespołu zbierania danych o samochodach. Rola operatora pojazdu odpowiada za gromadzenie wysokiej jakości danych, które przyczynią się do poprawy osiągów naszych pojazdów" – podkreśla Tesla.

Firma Elona Muska wymaga dużej elastyczności, dbałości o szczegóły i umiejętności pracy w szybko zmieniającym się, dynamicznym środowisku. Potrzebna jest również czysta kartoteka policyjna, nawyki bezpiecznej jazdy i co najmniej 4 lata doświadczenia w prowadzeniu samochodu. Dostępne są stanowiska zmianowe w dzień i w nocy. Przewidywany czas trwania pracy to 3 miesiące. Wynagrodzenie? Całkiem atrakcyjne. Tesla jest w stanie zapłacić nawet 29 dolarów za godzinę testów, co w przeliczeniu na złotówki wynosi ok. 120 złotych.

Wybrane dla Ciebie
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Polska premiera: Lexus ES – przygotowany do nowej roli
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy
Ile przejedzie elektryk na odzyskanej energii? Po odpowiedź zjechałem Cuprą Tavascan z jednej z najwyższych dróg Europy