Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Opel Insignia Sports Tourer 2,0 CDTi – wybór z rozsądku? [test autokult.pl] Volkswagen Polo FL 1,2 BlueMotion Highline - test Volkswagen Beetle 2.0 TSI DSG - test Nowe Audi A7 3.0 TDI BiTurbo - pierwsza jazda Tesla Roadster Sport - zielono mi [test autokult.pl] Fiat Panda Cross 4x4 – test, opinia, spalanie, cena BMW M850i xDrive: test gran turismo przyszłości Land Rover Discovery Sport pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest jednak bez wad Smart EQ Forfour sprawił, że wybaczam mu wszystkie wady. No, prawie wszystkie Volkswagen Passat Variant 2,0 TDI 177 KM DSG Highline - test Pierwsza jazda nowym Volkswagenem Golfem GTI: inne podejście do klasyka Test: Renault Zoe R135 pokazuje, że rozmowy o zasięgu można odłożyć na bok. Są ważniejsze rzeczy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Pierwsza jazda: Toyota Hilux po liftingu - z większym dieslem i (pseudo)skórą w kabinie Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!