Mitsubishi Eclipse Cross - test napędu i zasięgu

Mitsubishi Eclipse Cross jest na rynku od 2018 roku. Najnowsze wcielenie tego modelu jest atrakcyjniejsze pod względem wyglądu oraz może przekonać do siebie entuzjastów jazdy częściowo bezemisyjnej, ponieważ jest to hybryda typu plug-in. Inne jednostki nie będą już dostępne

Mitsubishi Eclipse Cross — test wideo

Samochód możemy ładować, przy użyciu dwóch rodzajów złącz (Type-2 oraz CHAdeMO) co ma zająć do 6 godzin w przypadku wolniejszego i nawet 30 min, kiedy skorzystamy z szybkiej ładowarki. Na samym prądzie, według pomiarów WLTP, Eclipse Cross ma przejechać do 55 kilometrów.

W związku z zastosowaniem układu hybrydowego, wspomaganego przez dwa silniki elektryczne, samochód ma napęd na 4 koła (S-AWC).
W tym filmie sprawdzę dla Was prędkość ładowania, zasięg na prądzie oraz pokażę, jak spisuje się napęd na specjalnych rolkach udostępnionych przez Stację Kontroli Trakcji.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV 2WD - świetny wóz ze słabym punktem za 10 tys. zł Mercedes-AMG GT R: jak zbliżyliśmy się do 100% możliwości nowego władcy torów wyścigowych Pierwsza jazda najnowszym Hyundaiem i30 N. Byliśmy w Korei i testowaliśmy przedprodukcyjny model Wszystkie testy samochodów Autokult.pl w roku 2014 Ford B-Max 1,0 EcoBoost Titanium - tylko alternatywa [test autokult.pl] Hybryda plug-in, diesel, benzyna. Które auto spali mniej podczas codziennej jazdy? Test: Citroën C5 Aircross Hybrid 225 – z trójki koncernowych braci najlepiej odnajduje się w swojej roli Honda CR-V 2,2 i-DTEC - mój numer 1 [pierwsza jazda autokult.pl] Komfort przewidywalności: pierwsza jazda nowym Volvo V60 Pierwsza jazda: Volkswagen Golf 8 Variant – siostrzana Škoda Octavia nie będzie miała z nim lekko Test długodystansowy: Ford Puma ST - witamy na pokładzie! Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Test: Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę? Test: Bazowe Porsche Taycan - sprawdzam podstawowe premium Test: Toyota RAV4 Plug-in Hybrid - nowy król hybryd z wtyczką Test: Toyota Camry - Czy klasę japończyka można wymacać? #eksperyment