Mitsubishi Eclipse Cross - test napędu i zasięgu

Mitsubishi Eclipse Cross jest na rynku od 2018 roku. Najnowsze wcielenie tego modelu jest atrakcyjniejsze pod względem wyglądu oraz może przekonać do siebie entuzjastów jazdy częściowo bezemisyjnej, ponieważ jest to hybryda typu plug-in. Inne jednostki nie będą już dostępne

Mitsubishi Eclipse Cross — test wideo

Samochód możemy ładować, przy użyciu dwóch rodzajów złącz (Type-2 oraz CHAdeMO) co ma zająć do 6 godzin w przypadku wolniejszego i nawet 30 min, kiedy skorzystamy z szybkiej ładowarki. Na samym prądzie, według pomiarów WLTP, Eclipse Cross ma przejechać do 55 kilometrów.

W związku z zastosowaniem układu hybrydowego, wspomaganego przez dwa silniki elektryczne, samochód ma napęd na 4 koła (S-AWC).
W tym filmie sprawdzę dla Was prędkość ładowania, zasięg na prądzie oraz pokażę, jak spisuje się napęd na specjalnych rolkach udostępnionych przez Stację Kontroli Trakcji.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW X3 xDrive35d [test autokult.pl] Nissan Pulsar (2015) 1.6 DIG-T - test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi Q3 Sportback. Ciekawe, ale nie rewolucyjne poszerzenie gamy Pielgrzymka do świątyni prędkości. Wjechałem Lamborghini Huracánem Evo Spyder na owal Autodromu Monza Test: Mercedes-Benz Vito Tourer 119 CDI 4Matic - rozsądny kompromis za 200 tys. zł Mercedes-AMG A 35: wygląda jak hot hatch, ale to prawdziwe auto sportowe Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D AT Family Adventure - test, opinia, spalanie, cena Porsche 718 Cayman GTS: sportowe auto bez pozerki. Tylko czysta przyjemność z jazdy Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Nowy Peugeot 508 SW 2,0 HDI A6 (AM3) Active - pierwsza jazda Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę! Test: Fiat 500 - napęd elektryczny zmienia mniej, niż myślisz Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo"