Weź udział w badaniu preferencji polskich kierowców

Test: Volkswagen ID.4 GTX, czyli miał być sport, a jest kompromis

Krótko po wprowadzeniu na rynek ID.4 Niemcy nie zwalniają tempa ze swoimi elektrycznymi modelami i od razu prezentują usportowioną wersję tego modelu. W ten sposób chcą kontynuować tradycję rozpoczętą przez Golfa GTI, ale tym razem w połączeniu z literami GT postawili na literę X. W ten sposób powstało ID.4 GTX, model kierowany do klientów szukających mocniejszych wrażeń.

Volkswagen ID.4 GTX — test wideo

Z zewnątrz odmianę GTX poznacie przede wszystkim po obowiązkowej czerni, którą zobaczycie na dachu i na tylnym spojlerze. Dodatkowo pojawiło się więcej polakierowanych w kolorze nadwozia elementów, jak chociażby dolna część drzwi.

Decydując się na odmianę GTX, w standardzie otrzymujecie aż 20-calowe alufelgi oraz bardziej sportową stylistykę. Z przodu oczywiście mamy nowo zaprojektowany, bardziej rasowy zderzak, a po obu stronach pojawiły się charakterystyczne dla Golfa GTI światła przeciwmgielne, które kształtem przypominają diamenty, choć tutaj są nieco inne.

Z tyłu zmiany ograniczyły się do dwóch rzeczy. Pierwsza z nich to oczywiście zderzak, który ma inny kształt. Druga — na tylnej klapie nie zobaczycie już logo modelu, a dumny napis GTX. Więcej zmian z zewnątrz nie ma, natomiast w środku przede wszystkim wita was niebieska barwa skóry, którą został obszyty kokpit oraz boczki drzwi. Nie mogło również zabraknąć logo GTX na kierownicy, które ma być dopełnieniem całości.

A jak jeździ ten wóz? Na wrażenia z jazdy najnowszym ID.4 GTX zapraszam was do mojego filmu, w którym podzieliłem się swoimi spostrzeżeniami, które nie do końca zawsze były pozytywne.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl] Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Maserati Levante Trofeo: włoskie superauto w ciele SUV-a Ford Transit Nugget dołącza do grona kompaktowych kamperów. To świetne auto do zwiedzania Test: Škoda Octavia iV - królowa flot zelektryfikowana Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Test: Fiat 500X Sport - wygląd obiecuje wiele, ale rozczarowanie przychodzi szybko Škoda Octavia Combi RS TDI na torze [pierwsza jazda autokult.pl] Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG vs Mini Cooper S - powrót do przyszłości [test autokult.pl] Gran turismo nowej generacji - Porsche Panamera z bliska przed premierą Pierwsza jazda nowym BMW Serii 4. Nie patrz na grill. Jak nigdy wcześniej, tu liczy się "wnętrze"

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo XC60 B4 – niebywale poprawny samochód bez emocji Test: Audi RS e-tron GT w ośrodku Driveland. Jak zwinne może być auto ważące 2,5 tony? Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Test: Świat się kończy, Golf R droższy od S3. Pytanie jednak, czy jest lepszy? Ferrari F40 vs Ferrari SF90 Stradale: super-V8, które napisały historię na nowo Pierwsza jazda: Seat Arona i Ibiza po liftingu – Hiszpanie stawiają na nowoczesność, ale z umiarem Test: Mercedes-Benz S 500 dowodzi, że czasy mogą się zmieniać, ale król jest tylko jeden Pierwsza jazda: LEVC VN5 - ma jedną kartę przetargową, która nie ma znaczenia w Polsce Test: Lexus LC500 Convertible to japońskie gran turismo. Reakcje Włochów na jego widok były bezcenne Test: Peugeot Rifter - gdy kierujesz się zdrowym rozsądkiem Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Jeep Wrangler 4xe - ile wynosi dopłata za wtyczkę?