Test: Audi e-tron GT vs Tesla Model 3 - jedna główna różnica

Audi E-tron GT model niezwykle ważny dla tej marki. To samochód, który ma być przykładem jak naładowana emocjami może być elektromobilność. Auto, które udowadnia, że samochody elektryczne to nie tylko miejskie wozidełka do korzystania z bus pasów, ale także wygodne grand turismo ze świetnym przyspieszeniem i wcale nie małym zasięgiem. Rodzi się jednak pytanie, czy aby otrzymać takie emocje naprawdę trzeba, aż tyle zapłacić?

Audi e-tron GT vs Tesla model 3 — test wideo

Drugi samochód, który wziąłem do porównania, udowadnia, że nie. Przed wami Tesla model 3. Wiele osób może jednak powiedzieć, że Audi e-tron GT należy porównać z Teslą modelem S! No właśnie nie do końca i już tłumaczę wam dlaczego. Nie mamy tutaj do czynienia z E-tronem RS, a zwykłą odmianą GT 60 co oznacza, że Tesla model 3 oferuje podobną ilość koni co Audi, podobne przyspieszenie, również napęd na wszystkie koła, a do tego większy zasięg i to za połowę tej ceny. Ale być może w ogólnym rozrachunku wypada gorzej?

Oczywiście te samochody różnią się, chociażby wymiarami Audi ma prawie 5 m długości, a Tesla 4,7m, Audi ma 1,96 szerokości, a Tesla o 3 cm mniej, Audi ma 1,41 m wysokości, a Tesla 1,44 m. Jest jeszcze coś takiego jak prestiż! I tutaj bez wątpienia Audi robi większe wrażenie. Czy jest ładniejsze, tego nie oceniam, na pewno skupia nie sobie uwagę.

Jaki jest jednak ostateczny werdykt? Czy Audi jest rzeczywiście na tyle lepsze, aby warto było dopłacić do niego 350 tys. zł? Zapraszam na test.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Volvo S80 T6 AWD Executive - test Honda CR-V 1,6 i-DTEC Lifestyle - test, opinia, spalanie, cena Nowa Toyota Yaris z polską hybrydą to auto tak dobre, że może zagrozić Corolli Citroën C-Elysée 1.6 VTi Shine LPG: trudna sztuka oszczędzania Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 184 KM DSG – pierwsza jazda Opel Adam Rocks 1.0 Turbo – maluch z ambicjami Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem BMW F30 335d xDrive M Sport - test Czy kosmetyki samochodowe W5 Carcare są skuteczne? [konkurs i test autokult.pl] Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel BMW i8 nadal prezentuje się zjawiskowo. Apetyt rośnie zwłaszcza w wersji Roadster Test: Seat Leon 1.4 TSI po 150 tys. km - sporo wad, jeszcze więcej zalet i... żadnych awarii

Popularne w tym tygodniu:

Test: BMW M340i xDrive - dżentelmen, który wyznaje stare bawarskie zasady Pierwsza jazda: Toyota Yaris Cross Hybrid - ma ogromne szanse przedrzeć się na segmentowy szczyt Pierwsza jazda: DS 4 to samochód, który kupisz oczami. Albo wcale Test: Zważyłem Jaguara E-Pace. Nadal jest cięższy, niż się wydaje Test: Ford Focus Sedan – niechciane dziecko Forda? Test: Ford Puma ST na trasach Rajdu Polski. Chrzest bojowy przed startami w WRC Test: Volkswagen ID.4 zmieni twoje myślenie o elektrykach. Tak, Niemcom się udało Pierwsza jazda: Peugeot 308 - więcej, lepiej, drożej Test: Hyundai Bayon - i20 w nowych ciuszkach Test: Nissan Qashqai - z jednym dużym "ale" 40 lat Porsche 944. Zaczęło się od Le Mans, później było jeszcze lepiej Test: Renault Arkana E-Tech - z każdym kolejnym dniem lepsza