Test: Audi e-tron GT vs Tesla Model 3 - jedna główna różnica

Audi E-tron GT model niezwykle ważny dla tej marki. To samochód, który ma być przykładem jak naładowana emocjami może być elektromobilność. Auto, które udowadnia, że samochody elektryczne to nie tylko miejskie wozidełka do korzystania z bus pasów, ale także wygodne grand turismo ze świetnym przyspieszeniem i wcale nie małym zasięgiem. Rodzi się jednak pytanie, czy aby otrzymać takie emocje naprawdę trzeba, aż tyle zapłacić?

Audi e-tron GT vs Tesla model 3 — test wideo

Drugi samochód, który wziąłem do porównania, udowadnia, że nie. Przed wami Tesla model 3. Wiele osób może jednak powiedzieć, że Audi e-tron GT należy porównać z Teslą modelem S! No właśnie nie do końca i już tłumaczę wam dlaczego. Nie mamy tutaj do czynienia z E-tronem RS, a zwykłą odmianą GT 60 co oznacza, że Tesla model 3 oferuje podobną ilość koni co Audi, podobne przyspieszenie, również napęd na wszystkie koła, a do tego większy zasięg i to za połowę tej ceny. Ale być może w ogólnym rozrachunku wypada gorzej?

Oczywiście te samochody różnią się, chociażby wymiarami Audi ma prawie 5 m długości, a Tesla 4,7m, Audi ma 1,96 szerokości, a Tesla o 3 cm mniej, Audi ma 1,41 m wysokości, a Tesla 1,44 m. Jest jeszcze coś takiego jak prestiż! I tutaj bez wątpienia Audi robi większe wrażenie. Czy jest ładniejsze, tego nie oceniam, na pewno skupia nie sobie uwagę.

Jaki jest jednak ostateczny werdykt? Czy Audi jest rzeczywiście na tyle lepsze, aby warto było dopłacić do niego 350 tys. zł? Zapraszam na test.

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mercedes Citan 112 Tourer - test roboczego transportera Test: Suzuki Swace – po co walczyć, jeśli można się przyłączyć Test: Volkswagen Caddy PanAmericana – kombivan na pokaz Pierwsza jazda: nowy Lexus NX - klienci już rzucili się do salonów Test: Hyundai Ioniq 5 – koreański as, który przeniesie cię w przyszłość Test Fiat 124 Spider Lusso - Włosi wszystko robią po swojemu Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 184 KM DSG – pierwsza jazda Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Test: Kia EV6 – kompaktowy (super)samochód Test: Škoda Superb Scout - kiedy kombi to za mało, a SUV to już za dużo Renault Mégane GT220 - test Volkswagen Transporter 6.1 - punkt widzenia zależy od punktu mierzenia

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Pierwsza jazda: BMW iX M60 - jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje