Test: Toyota Yaris Cross - podwoić cenę podstawową, nie jest trudno

Na rynku pojawił się nowy przedstawiciel segmentu B-SUV. Jest mniejszy od modelu C-HR i większy od Yarisa, którego znaliśmy dotychczas. Czy jest w stanie zaoferować klientom coś, czego jeszcze nie było?

Toyota Yaris Cross — test wideo

Rynek w dalszym ciągu nie jest nasycony SUV-ami-ami różnej postaci. Klienci są zainteresowani nawet mniejszymi odmianami tego typu samochodu, ponieważ ma on służyć zarówno do codziennego korzystania w mieście, jak i do weekendowej rekreacji.

Nowy model Toyoty dobrze wpisuje się w definicję SUV-a, która mówi o samochodzie sportowo-użytkowym (chodzi o uprawianie sportu, a nie o charakter samochodu). Sprytne rozwiązania na pokładzie, zwiększony prześwit, opcjonalny napęd na cztery koła to tylko kilka cech, które spodobają się osobom prowadzącym aktywny tryb życia. Ponadto Yaris Cross oferuje dużo przestrzeni wewnątrz, mimo że jego wymiary zewnętrzne nie tego nie zdradzają.

Pod maską pracuje jednostka, którą dobrze znamy z miejskiego Yarisa. To silnik, który potrafi zaskoczyć niskim zużyciem paliwa oraz zapewnić wystarczającą do sprawnego poruszania się moc. Pozytywnym zaskoczeniem są też odświeżone multimedia, które działają sprawnie i są miłe dla oka. Czy zatem nowy model Toyoty ma jakieś wady? Zapraszamy na film!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dacia Duster 1,6 - złota rączka [test autokult.pl] Test: Seat Leon 1.4 TSI po 150 tys. km - sporo wad, jeszcze więcej zalet i... żadnych awarii Jaguar I-Pace kontra Audi e-tron. Porównanie elektrycznych crossoverów Nowe Volvo XC90 D5 AWD AT - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Maybach S600 - test, opinia, spalanie, cena Porsche Cayenne Turbo: pozwoliło mi zrozumieć magię tej marki. Wcale nie chodzi o silnik z tyłu Mercedes-AMG GT 4-door Coupé 63 S: Nie zależy mu na sympatii. Zależy mu na strachu Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid: pierwsza jazda hybrydowym superSUV-em Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTD TCT Distinctive przy 40 000 km [test autokult.pl] Toyota C-HR 2.0 – nowy wariant hybrydowy odpowiedzią na brak diesla? Suzuki Celerio 1.0 - test, opinia, spalanie, cena Nowe Suzuki Vitara 1.6 VVT AllGrip XLED - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Audi S8 z 2006 i 2021 roku. Sprawdzam, jak zmieniła się superlimuzyna z silnikiem z lambo Test: Volkswagen Passat W8 - poznałem "króla" w nieoczywistym, ale słusznym wydaniu Legendy Autokultu: napęd Toyota GT-Four. Przeganiam po torze rajdową Celicę i GR Yarisa Offroad Marcina: Mercedes EQC w terenie. Tak, ten elektryczny Test: Škoda Enyaq IV 80 to elektryk bezwysiłkowy. Po prostu wsiadasz i jedziesz Test: Volkswagen Golf Alltrack 2.0 TDI - samochód (prawie) kompletny z jedną poważną wadą Test: Range Rover Evoque D200 – dla tych, którzy są znudzeni niemiecką dominacją w segmencie Ineos Grenadier z prawego fotela na torze off-roadowym. Taki powinien być nowy Defender! Offroad Marcina: Volkswagen Touareg w terenie - zobacz, co to potrafi Test: BMW M440i xDrive Cabrio – sposób na relaks w słońcu Test: hybrydowe Renault Clio – naprawdę "wącha paliwo" Test: Mitsubishi L200 Stark - 3 blokady robią tu robotę!