Test: Audi Q4 e-tron - zobacz, dokąd zmierza motoryzacja

Każdy, kto obserwuje rynek motoryzacyjny, może zastanawiać się, jak będzie on wyglądać za kilka lat. Zmiany są nieuniknione, a niektóre modele bardzo wyraźnie pokazują ich kierunek. Jednym z takich aut jest Audi Q4 e-tron.

Audi Q4 e-tron — test wideo

Do niedawna samochód elektryczny wzbudzał ogromne zainteresowanie z uwagi na jego nietypowy rodzaj zasilania. Obecnie większość producentów ma w swojej ofercie auta bezemisyjne, dlatego wyścig między koncernami rozgrywa się na płaszczyźnie zaawansowania technologicznego, które ułatwia korzystanie z samochodu na co dzień.

Audi Q4 e-tron jest naszpikowane elektroniką, która ma ułatwiać życie oraz dbać o nasze bezpieczeństwo. Moim zdaniem jednak niektóre systemy asystujące zbyt mocno chcą ingerować w jazdę i spokojnie można by było sobie bez nich poradzić. O czym mówię? Zobaczcie w filmie.

Ten model dobrze sprawdzi się jako samochód do jazdy na co dzień. Jest przestronny, nieźle wykonany i ma sensowny zasięg. Należy pamiętać, że deklarowany przez producenta maksymalny dystans możliwy do pokonania, jest osiągalny przez kierowcę, jednak wymaga to wielu wyrzeczeń i idealnych wręcz warunków drogowych i atmosferycznych. Jeśli ktoś liczy, że przejedzie tym samochodem autostradowy dystans ponad 500 km zimą, niestety musi poczekać do lata i poszukać drogi, na której będzie mógł utrzymać stałą prędkość na poziomie 70 km/h. Wtedy to ma szansę się udać.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Renault Mégane GT220 - test Test: Renault Express van 1.3 TCe – dobrze przejął rolę dacii Test Alpine A110 Pure. Kosztuje tyle co bazowe Porsche, ale to auto dla zupełnie innych klientów Opel Meriva 1,6 CDTi Design Edition – test Test Renault Twingo III 0.9 TCe [wideo] Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Skoda Kodiaq kontra Hyundai Santa Fe i Peugeot 5008: porównujemy siedmioosobowe SUV-y z różnych stron świata Opel Insignia Country Tourer 4x4 2,0 CDTI Ecotec - test Nissan Leaf udowadnia, że elektrykiem można jeździć na co dzień. Pod jednym warunkiem Test: Mercedes-Benz E 300e po liftingu - dobrze, że w ofercie jest alternatywna hybryda plug-in Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test Renault Clio 1,5 dCi Dynamique - z bagietką za kierownicą [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto Pierwsza jazda: Fiat 500X i Tipo Hybrid – krok naprzód, który odczujesz niekoniecznie podczas jazdy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem