TestyAudiTest: Audi e-tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2

Test: Audi e‑tron Sportback 55 quattro - podejście do elektryka nr 2

Mateusz Lubczański

17.09.2020 14:28, aktual.: 23.11.2022 13:40

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

2,5 tony wagi, akumulator o pojemności 95 kWh i realny zasięg na poziomie ok. 380 km. Nowe Audi e-tron Sportback wykorzystuje receptę znaną już z "klasycznego" e-trona, ale dorzuca do tego chociażby atrakcyjniejszą stylistykę. Zapraszam na test wideo.

Audi e-tron Sportback - test wideo

Nie ma co ukrywać, że rynek elektryków nie jest w Polsce specjalnie rozwinięty, dlatego ten model dalej pozostanie u nas ciekawostką. Warto jednak przyjrzeć się, w jakim kierunku zmierza niemiecka marka i w jaki sposób poradziła sobie chociażby z ogromną masą samochodu.

E-tron świetnie spisuje się za to w krajach Europy Północnej, gdzie elektryczny transport wszedł na znacznie wyższy poziom. Czy na naszych drogach też wypada tak dobrze? Sprawdziłem to na mazurskich odcinkach.

Przeczytaj więcej:

Źródło artykułu:WP Autokult
Komentarze (9)