Test wideo: BMW i4 M50 – 544 KM i 3,9 s do "setki". Oto pierwsze elektryczne M!

Pierwsze elektryczne M brzmi dumnie, jest bardzo szybkie i potrafi dawać dużo radości z jazdy, ale największym zaskoczeniem jest tu... cena. Ile może kosztować samochód zapewniający przyspieszenie na poziomie supersamochodu? Mniej, niż sądzicie.

BMW i4 M50 – test wideo

Oto pierwsze elektryczne BMW skoncentrowane na czystej przyjemności z prowadzenia. Czyli tak, jakby BMW powiedziało "oto pierwsze elektryczne BMW, które jest BMW". Nazywa się i4, a ta wersja –M50– to też pierwsze w historii elektryczne M. Nawet jeśli to odpowiednik M Performance, to też się liczy.

W tym nowym, elektrycznym rozdaniu jednak coś im się też pomieszało, bo BMW i4 M50 z silnikiem o mocy 544 KM, czyli mocniejszym, niż w M4 i które robi "setkę" w mniej, niż 4 s kosztuje… niewiele ponad 300 tysięcy złotych!

Czy to znaczy, że marka premium oddaje samochód o takich osiągach za pół darmo? Sprawdźmy!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Toyota Yaris 1.5 Hybrid Dynamic Force 116 KM - jest droga, ale warta swojej ceny Pierwsza jazda: Audi Q4 e-tron - twój kolejny (elektryczny) SUV Przez Bawarię na BMW F 850 GS Test: Porsche 718 Cayman GT4 RS to bolid na drogi publiczne. Dlatego pojechałem nim na taką, która wygląda jak tor Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test Pierwsza jazda: Toyota Aygo X – mały samochód uzbroił się po zęby Skoda Arctic Circle Expedition 2018. 4x4 w Laponii Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Test: Kia e-Niro – doskonale zwyczajne auto, które w Polsce ma podcięte skrzydła Fiat Tipo 1.3 MultiJet: mały diesel w dużym fiacie Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Ford Mondeo Hybrid Titanium - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Maybach GLS 600 – możesz ubrać skarpety do sandałów Test: Volkswagen T-Roc Style 1.5 TSI - jeśli chcesz kupić Golfa VII, którego już nie ma Test długodystansowy: Ford Mustang Mach-E AWD 98 kWh. Na prądzie na koniec Polski Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Test: VW Caddy California - mikrokamper dla dwóch osób Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy