Zagłosuj na swoje ulubione auto i zgarnij 5000 zł na paliwo

Test wideo: BMW i4 M50 – 544 KM i 3,9s do "setki". Oto pierwsze elektryczne M!

Pierwsze elektryczne M brzmi dumnie, jest bardzo szybkie i potrafi dawać dużo radości z jazdy, ale największym zaskoczeniem jest tu... cena. Ile może kosztować samochód zapewniający przyspieszenie na poziomie supersamochodu? Mniej, niż sądzicie.

BMW i4 M50 – test wideo

Oto pierwsze elektryczne BMW skoncentrowane na czystej przyjemności z prowadzenia. Czyli tak, jakby BMW powiedziało "oto pierwsze elektryczne BMW, które jest BMW". Nazywa się i4, a ta wersja –M50– to też pierwsze w historii elektryczne M. Nawet jeśli to odpowiednik M Performance, to też się liczy.

W tym nowym, elektrycznym rozdaniu jednak coś im się też pomieszało, bo BMW i4 M50 z silnikiem o mocy 544 KM, czyli mocniejszym, niż w M4 i które robi "setkę" w mniej, niż 4 s kosztuje… niewiele ponad 300 tysięcy złotych!

Czy to znaczy, że marka premium oddaje samochód o takich osiągach za pół darmo? Sprawdźmy!

Obserwuj nas na Google News:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Peugeot 308 - pokochasz i znienawidzisz Toyota GR Supra: wyczekiwana premiera sprawdzona na polskich drogach Citroën C4 Cactus: teraz będzie konkurował z pragmatyczną Skodą Test Peugeot 208 GTi – 208 KM w deskorolce Pierwsza jazda: Honda HR-V e:HEV - hybryda "inna niż wszystkie". Wyróżnia ją nie tylko napęd Czy oprócz charakteru oferuje coś więcej? Jaguar XF Sportbrake 25t Portfolio Mercedes-Benz klasa V 250 Bluetec Edition1 - test większej S-klasy Honda e nie ma lusterek, tylko kamery. Japończycy przygotowali kilka ułatwień Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie Nowy Nissan X-Trail 1.6 dCi 130 4x4 - test Pierwsza jazda: Cupra Born – do pełni szczęścia brakuje ważnego elementu Jeździłem oplem corsą-e przez jeden dzień. Patrząc w cennik, uświadomiłem sobie, co jest nie tak z dopłatami

Popularne w tym tygodniu:

Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Porsche 718 Cayman GT4 RS - zaciera granicę między fascynacją a szaleństwem Test: Ford Mustang Mach 1 vs. Mustang Mach 1 428 Cobra Jet - definicja prędkości nabrała nowego znaczenia Test: Porsche Taycan GTS Sport Turismo nawet na trasie czuje się jak ryba w wodzie. Choć nie obyło się bez wpadki Test: BMW 545e to rzędowa szóstka pod przykrywką. Tak plug-iny mogą uratować duże silniki Test Audi e-tron S Sportback: 500 niemych koni Pierwsza jazda: Alfa Romeo Tonale – w końcu! Włosi wracają do gry Test wideo: Ferrari 296 GTB to odwrotność tego, co wiedziałem o hybrydach. 830 KM i tylny napęd Offroad Marcina: Suzuki Vitara Hybrid 4WD - czy dorównuje swojemu dziadkowi? Offroad Marcina: Suzuki Ignis 4WD w terenie zaskoczyło mnie jak żadne inne auto Test: Lexus NX450h+ to pierwsza próba w hybrydach plug-in. Wyjątkowo udana Test wideo: Mercedes E300de – hybryda z dieslem. Połączenie idealne?