Trzeci Kongres Nowej Mobilności za nami. Podsumowuje go dyrektor PSPA Maciej Mazur

Łódź po raz kolejny stała się polską stolicą elektromobilności. Przez trzy dni przez teren EC1 przewinęło się ponad tysiąc uczestników oraz ponad 240 uczestników debat. Jakie efekty one przyniosą? Ocenia Dyrektor Zarządzający PSPA, stowarzyszenia organizującego kongres.

Kongres Nowej Mobilności to doroczne wydarzenie, na którym w jednym miejscu spotykają się wszystkie najważniejsze osoby związane z rozwojem elektromobilności w Polsce: od przedstawicieli producentów samochodów, akumulatorów i ładowarek, przez reprezentantów władz wszystkich szczebli, na samych użytkownikach aut elektrycznych kończąc.

Tegoroczna edycja była jeszcze większa i bardziej rozbudowana od poprzednich, co dowodzi nieustannie wznoszącej się fali popularności elektromobilności, ale i dużej skuteczności organizatorów tego wydarzenia, Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych. Jej Dyrektor Zarządzający Maciej Mazur w powyższym wywiadzie podsumowuje to wydarzenie oraz tłumaczy, czemu powinniśmy przyłączyć się do tej elektrycznej rewolucji jak najszybciej. Według niego przyniesie to Polsce wymierne korzyści nie tylko środowisku, ale i gospodarce.

Materiał powstał we współpracy z Kongresem Nowej Mobilności

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Wywiady:

McLaren Artura to supersamochód z napędem plug-in. Jego twórcy zdradzają, jak dokonali technicznego cudu Najwyżej 160 km/h, auta jak choinki i wodorowe hybrydy. Luca de Meo o nadchodzących latach By wystartować w Barbórce, została kaskaderką. Ganczi mówi, czego potrzebujesz, by spełniać marzenia O ogranicznikach prędkości, końcu diesla i zakupie auta przez internet. Prezes Volvo Car Poland podsumowuje 2020 rok Twórcy hybrydowego Maserati Levante: "Elektryfikacja to sukces, który daje nam nowe możliwości" Wywiad: Właściciel Alpiny wyjaśnia, dlaczego zgodził się sprzedać swoją markę i co dalej się z nią stanie Premiera Rolls-Royce'a Ghost Black Badge. Piotr Fus zdradził mi, kto kupuje te auta Co czeka Polskę, gdy zostaną tylko elektryki? Z prezesem VGP o autach używanych, miliardach do zgarnięcia i węglu Włosi tłumaczą, o co chodzi z Ferrari 296 GTB. "To nigdy nie miało być nowe Dino" Rolls-Royce zakończył rok 2021 z rekordem sprzedaży. Szef marki mówi mi, że powód był zaskakujący Wywiad z szefem Mini w Europie. Pierre Jalady o przyszłości marki i samochodów w miastach Kierowcy dostają SMS-y. Wiadomości przychodzą, gdy jeżdżą zbyt szybko

Popularne w tym tygodniu:

"Stawki OC nie rosły wbrew rynkowi i inflacji". Ekspert o rekomendacjach KNF Twórca Mazdy MX-5 mówi, co zmieniłby w ostatniej generacji. Problemem były koszty