Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Audi e-tron Sportback - galeria zdjęć Filipa Blanka

Julian Grabowski

Audi e-tron Sportback. SUV o sylwetce samochodu coupé. Muskularny, luksusowy, naszpikowany najnowocześniejszą technologią z zakresu bezpieczeństwa, multimediów, wpływającą na komfort i dynamikę jazdy. Samochód, którego wygląd i cechy zainspirowały współpracującego z nami fotografa motoryzacyjnego - Filipa Blanka - do stworzenia wyjątkowej sesji zdjęciowej, której tło stanowi nowoczesna architektura.

e-tron Sportback 55 quattro. Jego akumulatory są zdolne zmagazynować 95 kWh energii elektrycznej, co pozwala na pokonanie do 442 km. Za pomocą szybkiej ładowarki ładującej prądem stałym o mocy do 150 kW, naładujemy go do 80 proc. pojemności baterii w jedyne 30 minut. Jego pneumatyczne zawieszenie z adaptacyjnymi amortyzatorami automatycznie zmienia twardość tłumienia w zależności od warunków jazdy, a także obniża lub podwyższa samochód - by np. podczas szybkiej jazdy polepszyć właściwości aerodynamiczne samochodu (wysokość zmienia się nawet o 76 mm).

W trybie boost jego silniki generują aż 408 koni, co pozwala uzyskać czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy. Jednocześnie nisko położony środek ciężkości, dzięki temu gdzie umieszczono baterię i układ napędowy, sprawia, że e-tron Sportback, pomimo gabarytów samochodu zdolnego przewieźć cztery osoby i sporo bagażu (łączna pojemność jego bagażników to 615 litrów), świetnie się prowadzi. Przede wszystkim to, co od razu rzuca się w oczy, to jak ten samochód wygląda. Muskularna sylwetka, nietypowe rozwiązania, takie jak kamery zamiast bocznych lusterek, bardzo futurystycznie wyglądające wnętrze, w którym główną rolę grają ekrany wysokiej rozdzielczości.

To maszyna do robienia wrażenia na patrzącym, idealnie pasująca do nowoczesnego miasta i oszczędnej, minimalistycznej architektury. Zainspirowało to Filipa Blanka, fotografa motoryzacyjnego współpracującego z Wirtualną Polską, do stworzenia wyjątkowej sesji zdjęciowej, w której design samochodu, oraz tło stanowią jedną, komplementarną całość.

Audi e-Tron Sportback - nadwozie w stylu coupé

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank

Audi e-tron Sportback - wnętrze, jak w statku kosmicznym

Ekrany, ekrany, ekrany. A także dużo lakieru fortepianowego, oraz chłodnego w dotyku aluminium. W encyklopedii, obok hasła "techniczny" powinno być właśnie zdjęcie wnętrza najnowszego, elektrycznego Audi.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank

Audi e-tron Sportback - szybkie ładowanie, duży zasięg

Audi e-tron Sportback można ładować na trzy sposoby - z przydomowego gniazdka. Za pomocą wallboxa lub miejskiej ładowarki - ładującej prądem zmiennym o mocy od 22 do 50 kW, oraz prądem stałym o mocy do 150 kW. Wtedy ładowanie kompletnie pustej baterii do 80 proc. jej pojemności trwa tyle, co wypicie kawy i zjedzenie kanapki.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Pierwsza jazda: BYD Atto 2 DM-i – nowy bohater taksówkarzy
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?
Premiera: Porsche Cayenne - najlepszy elektryk na świecie?