WAŻNE
TERAZ

Polscy siatkarze pokonali Holandię!

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu

Audi e-tron Sportback - galeria zdjęć Filipa Blanka

Julian Grabowski

Audi e-tron Sportback. SUV o sylwetce samochodu coupé. Muskularny, luksusowy, naszpikowany najnowocześniejszą technologią z zakresu bezpieczeństwa, multimediów, wpływającą na komfort i dynamikę jazdy. Samochód, którego wygląd i cechy zainspirowały współpracującego z nami fotografa motoryzacyjnego - Filipa Blanka - do stworzenia wyjątkowej sesji zdjęciowej, której tło stanowi nowoczesna architektura.

e-tron Sportback 55 quattro. Jego akumulatory są zdolne zmagazynować 95 kWh energii elektrycznej, co pozwala na pokonanie do 442 km. Za pomocą szybkiej ładowarki ładującej prądem stałym o mocy do 150 kW, naładujemy go do 80 proc. pojemności baterii w jedyne 30 minut. Jego pneumatyczne zawieszenie z adaptacyjnymi amortyzatorami automatycznie zmienia twardość tłumienia w zależności od warunków jazdy, a także obniża lub podwyższa samochód - by np. podczas szybkiej jazdy polepszyć właściwości aerodynamiczne samochodu (wysokość zmienia się nawet o 76 mm).

W trybie boost jego silniki generują aż 408 koni, co pozwala uzyskać czas przyspieszenia od 0 do 100 km/h w 5,7 sekundy. Jednocześnie nisko położony środek ciężkości, dzięki temu gdzie umieszczono baterię i układ napędowy, sprawia, że e-tron Sportback, pomimo gabarytów samochodu zdolnego przewieźć cztery osoby i sporo bagażu (łączna pojemność jego bagażników to 615 litrów), świetnie się prowadzi. Przede wszystkim to, co od razu rzuca się w oczy, to jak ten samochód wygląda. Muskularna sylwetka, nietypowe rozwiązania, takie jak kamery zamiast bocznych lusterek, bardzo futurystycznie wyglądające wnętrze, w którym główną rolę grają ekrany wysokiej rozdzielczości.

To maszyna do robienia wrażenia na patrzącym, idealnie pasująca do nowoczesnego miasta i oszczędnej, minimalistycznej architektury. Zainspirowało to Filipa Blanka, fotografa motoryzacyjnego współpracującego z Wirtualną Polską, do stworzenia wyjątkowej sesji zdjęciowej, w której design samochodu, oraz tło stanowią jedną, komplementarną całość.

Audi e-Tron Sportback - nadwozie w stylu coupé

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank

Audi e-tron Sportback - wnętrze, jak w statku kosmicznym

Ekrany, ekrany, ekrany. A także dużo lakieru fortepianowego, oraz chłodnego w dotyku aluminium. W encyklopedii, obok hasła "techniczny" powinno być właśnie zdjęcie wnętrza najnowszego, elektrycznego Audi.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank

Audi e-tron Sportback - szybkie ładowanie, duży zasięg

Audi e-tron Sportback można ładować na trzy sposoby - z przydomowego gniazdka. Za pomocą wallboxa lub miejskiej ładowarki - ładującej prądem zmiennym o mocy od 22 do 50 kW, oraz prądem stałym o mocy do 150 kW. Wtedy ładowanie kompletnie pustej baterii do 80 proc. jej pojemności trwa tyle, co wypicie kawy i zjedzenie kanapki.

Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
© Fot. Filip Blank
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Leapmotor planuje produkcję elektryków w Europie. Znamy lokalizację fabryki
Leapmotor planuje produkcję elektryków w Europie. Znamy lokalizację fabryki
Zwolnią 1000 osób. Popyt niższy od oczekiwanego
Zwolnią 1000 osób. Popyt niższy od oczekiwanego
Tesla Cybertruck traci najtańszą wersję. Szybko poszło
Tesla Cybertruck traci najtańszą wersję. Szybko poszło
Straż pożarna ma nowe auta. To Fordy Capri z niespodzianką pod maską
Straż pożarna ma nowe auta. To Fordy Capri z niespodzianką pod maską
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Elektryczny Golf później niż planowano. To kwestia pieniędzy
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Porównanie: Mazda CX-60 e-SKYACTIV D vs. Mitsubishi Outlander PHEV – dwie koncepcje na japońskiego SUV-a
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Szykują się nowe zasady dopłat. Koniec wsparcia dla "chińczyków"
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Kultowa marka z USA wraca. Niemcy wykorzystali trend Trumpa
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Wielki powrót Testarossy. Ferrari 849 to nowa hiperhybryda z Maranello
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Tak wygląda Škoda Octavia przyszłości. Nie ma mowy o żadnym SUV-ie
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Koncern zmienił zdanie. Jednak będą auta spalinowe
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa
Pierwszy kontakt: Nowy VW ID. Polo i spółka to zapowiedź miejskich aut za 100 tys. zł. Widziałem czworaczki, którymi ma jeździć Europa