Jeep chce pokazać zalety elektryków. Na SEMA przywiózł przerobionego CJ'a

Wystawcy na targach SEMA od lat podnoszą motoryzacyjną poprzeczkę i prezentują, co będzie hitem nadchodzących miesięcy. Jeep pokazał więc, jak można przerobić klasyka na elektryka.

Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMAElektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe | Jeep
Mateusz Lubczański

Nie byłoby to zaskakujące, ale modyfikacje wskazują, że ekipa MOPAR (komórka koncernu Stellantis zajmująca się tuningiem) na poważnie chce wejść w sektor elektrycznych zestawów do napędzania samochodów. Pod maską mamy więc 272-konny silnik, który przymocowano do ramy dzięki specjalnym uchwytom. Zaskakujące, że jest on wystylizowany na jednostkę spalinową.

Akumulator z kolei zamontowano w miejscu tylnych siedzeń. Ogniwa mają łączną pojemność 50 kWh. Co więcej, Jeep dalej ma automatyczną skrzynię biegów, jak i reduktor. O tym, jak jeździ się klasykiem przerobionym na elektryka, możecie przeczytać w tekście poniżej.

To nie koniec zmian. Jeep ma też obniżoną, podciętą przednią szybę, podniesiono go o 2 cale (5,08 cm), zainstalowano 18-calowe felgi z 35-calowymi oponami BMGoodrich i dorzucono osie Dana z katalogu opcjonalnych części Jeepa. Co ciekawe, zderzaki przeniesiono z nowego Wranglera Rubicona.

  • Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA
  • Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA
  • Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA
  • Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA
  • Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA
[1/5] Elektryczny Jeep przygotowany na targi SEMA Źródło zdjęć: Materiały prasowe | Jeep
Źródło artykułu: WP Autokult

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie