Jeep Magneto to elektryk z 6-biegowym manualem. To nie pomyłka

Jeep ma już w ofercie hybrydy plug-in, lecz w ofercie brakuje "pełnego" elektryka. To może się zmienić wraz z prowadzeniem do oferty modelu Magneto. Na razie to koncept stworzony na potrzebę tegorocznej imprezy na pustyni Moab w amerykańskim stanie Utah.

Jedno jest pewne - elektryczny Wrangler nadal będzie wyglądał doskonaleJedno jest pewne - elektryczny Wrangler nadal będzie wyglądał doskonale
Źródło zdjęć: © mat. prasowe marki Jeep
Mateusz Lubczański

O zarejestrowaniu nazwy "Mangeto" wiedzieliśmy już wcześniej, jednak dopiero teraz Jeep pochwalił się swoją najnowszą kreacją. Wrangler Magneto wyposażony jest w 4 akumulatory o łącznej pojemności 70 kWh, które umieszczone są w newralgicznych punktach podwozia – tak, by poprawić rozłożenie masy.

Silnik elektryczny generuje 280 KM i 370 Nm momentu obrotowego i jest połączony… z 6-stopniową przekładnią manualną. Przedstawiciele Jeepa stwierdzają, że pomaga to w przesiadce z klasycznego auta. Ciekawe jak szybko można spalić sprzęgło w terenie. Wrangler Magneto ma też reduktor, a do 96 km/h przyspiesza w 6,8 sekundy.

Magneto ma też zmodyfikowane oświetlenie, terenowe opony nawleczone na 17-calowe felgi, klatkę, a jego zawieszenie podniesiono o 2 cale. Obok elektrycznego Wranglera Jeep zaprezentował też inne koncepty, a raczej pokazowe modele prezentujące całą ofertę gadżetów producenta. Nie zabrakło też restomoda w formie Jeepa C101 z 1968 roku.

  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
  • Zdjęcie ilustracyjne do artykułu
[1/11] Źródło zdjęć: |
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Kierowcy elektryków utrzymają przywileje. Karol Nawrocki podpisał ustawę. Jest nowa data końcowa
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda prototypem: Cupra Raval VZ - hot hatch naszych czasów
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Pierwsza jazda: Toyota bZ4X – sposób na milion
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Europa zmieni kierunek? Zniesienie zakazu sprzedaży aut spalinowych coraz bardziej realne
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Inżynierowie Porsche pod wrażeniem Ioniqa 5 N. Mówią, co im się spodobało
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Škoda i Renault wyraźnie przed Teslą. Widać zmianę na rynku elektryków
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Test: Renault Espace - szybko poszło!
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Pierwsza jazda: Jeep Compass - wyróżnić się w rodzinie
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Problem z elektrykami. Producenci już mówią wprost
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Pierwsza jazda: Opel Mokka GSE – nie oceniaj książki po okładce
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Dacia podbija stawkę. Nowa hybryda z napędem 4x4 i fabryczne LPG
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
Elektryczne Porsche Cayenne wycenione w Polsce. Jest tańsze od spalinówki
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟