Maja – wyzwania z rozMach-Em" – odcinek 4.: Raz na wodzie, raz pod…

Na kanale YouTube Ford Polska zadebiutował czwarty odcinek cieszącego się dużą popularnością cyklu filmów "Maja – wyzwania z rozMach-Em". Czwartego dnia swojej wyprawy po Polsce Maja wskoczy do kajaka górskiego i u progu Pienińskiego Parku Narodowego spróbuje swoich sił w walce z rwącą rzeką.

Źródło zdjęć: © materiały partnera
  • Premiera czwartego odcinka z serii "Maja – wyzwania z rozMach-Em" na kanale YouTube Ford Polska.
  • W kolejnych odcinkach Maja Włoszczowska wraz ze specjalnie przygotowanym Mustangiem Mach-E podróżuje przez Polskę w poszukiwaniu nowych, inspirujących wyzwań.
  • Projekt "Maja – wyzwania z rozMach-Em" to pięcioodcinkowy serial z Mają Włoszczowską wyprodukowany przez Ford Polska.

WARSZAWA, 14 sierpnia 2023 roku – Na YouTube Ford Polska debiutuje czwarty odcinek cyklu "Maja – wyzwania z rozMach-Em", w którym główną rolę gra polska kolarka górska, dwukrotna wicemistrzyni olimpijska, wielokrotna wicemistrzyni i mistrzyni Europy – Maja Włoszczowska. Z Mają spotykamy się ponowie czwartego dnia jej wyprawy przez Polskę w inspirujących poszukiwaniu atrakcji i przygód, których spróbować może każdy.

Po wspinaczce górskiej, lotach szybowcem oraz zmaganiach na łódce regatowej, Maja dociera do Pieńskiego Parku Narodowego – najstarszego parku narodowego w Polsce. Jedną z największych atrakcji parku, poza fantastycznymi widokami, szlakami turystycznymi i trasą rowerową Velo, jest spływ Dunajcem. Maja wskakuje więc do kajaka górskiego by zmierzyć się z rzeką. Najpierw do zmagań podejdzie na spokojnie, jednak w drugiej części przygody czeka na nią bardziej wymagające wyzwanie, które będzie sporym zaskoczeniem dla naszej bohaterki.

 – Pierwsza część mojej przygody była super rekreacją, ale potem, kiedy nieco zmieniliśmy otoczenie, kajak częściej był nade mną, a ja szorowałam kaskiem po dnie. Mogę zdecydowanie powiedzieć, że tym razem moja moc i moje osiągi zostały poddane solidnemu sprawdzianowi, o czym przekonacie się w czwartym odcinku wyzwań z rozMache-Em – mówi Maja Włoszczowska.

Projekt wideo "Maja – wyzwania z rozMach-Em" to pięcioodcinkowy serial wyprodukowany przez Ford Polska. W roli głównej występuje w nim Maja Włoszczowska, która za kierownicą elektrycznego Forda Mustanga Mach-E uzbrojonego w przyczepkę kempingową wyrusza w podróż pełną wyzwań, by przedstawiać ciekawe pomysły na aktywne spędzanie czasu w duchu przygody. Po sukcesie ubiegłorocznej edycji serialu, w tym roku Maja odkryje piękne zakątki południowej Polski i spotka się z niezwykłymi ludźmi, którzy przygotowali dla niej wyzwania pełne adrenaliny. Jakie to wyzwania? Tego w czasie realizacji programu nie wiedziała nawet jego bohaterka.

Więcej szczegółów o projekcie "Maja – wyzwania z rozMach-Em" znajdą Państwo w pierwszej informacji prasowej poświęconej temu cyklowi.

Ford Mustang Mach-E, którym Maja Włoszczowska jeździła w programie "Maja – wyzwania z rozMach-Em" ma napęd na cztery koła, dysponuje mocą 351 KM, a moment obrotowy to 580 Nm. Akumulator o użytecznej pojemności 91 kWh pozwala przejechać na jednym ładowaniu nawet 550 km (WLTP). Samochód został wyposażony w panoramiczny dach z filtrem przeciwsłonecznym oraz system nagłośnienia B&O z 9 głośnikami i subwooferem.

Ford Mustang Mach-E zgodnie z homologacją może transportować na swoim dachu bagaż o wadze 75 kg. W wersji z dachem panoramicznym limit ten wynosi 65 kg. Oznacza to, że bez problemu można nim przewieźć kajak, rower, boks dachowy czy narty. Dodatkowo dopuszczalna masa holowanej przez Macha-E przyczepy z hamulcem wynosi do 1000 kilogramów.

Już teraz Maja wraz z Fordem Mach-E na kanale YouTube Ford Polska w ramach projektu "Maja – wyzwanie z rozMach-Em" zaprasza i inspiruje widzów do poszukiwania i podejmowania nowych wyzwań. Pierwsze cztery z pięciu odcinków jest są już dostępne na kanale Ford Polska.

Maja – Wyzwania z rozMach-Em ⚡️ | Odcinek 4.| Moc i osiągi | Ford Polska

Materiał sponsorowany przez Ford Polska Sp. z o.o.
Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: Nowe Subaru Uncharted i odświeżona Solterra – przyszłość marki w Europie
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Pierwsza jazda: DS No4 - premium po francusku
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Elektryczne Ferrari staje się faktem. Włosi pokazali mi kluczowe składniki i parametry techniczne
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Niemcy nie chcą unijnego zakazu. Friedrich Merz mówi wprost
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Lexus wie, jak ułatwić życie. Ładowanie elektryka to już nie powieść Kafki
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach
Tesla traci w Niemczech, podczas gdy inni zyskują. Chińczycy depczą po piętach