Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Sprężyny śrubowe w samochodowych układach zawieszenia Kojot w Mustangu - nowy silnik V8 Forda: 5.0 TiVCT Usterki układu hamulcowego: awarie zacisku Zasada działania systemu MultiAir [część 1] 3.0d: flagowy diesel BMW nie jest taki idealny, jak go malują Jak prawidłowo zapiąć oraz jak odblokować i naprawić uszkodzony pas bezpieczeństwa? Czujniki ciśnienia w oponach TPMS – jak to działa? Technologia zmiennej geometrii w turbosprężarkach Aerodynamika [technika wyścigowa odc. 1] Jak dbać o oświetlenie pojazdu? Tuning hamulców – przewody i płyny [cz. 4] Świeca zapłonowa - jakim wymaganiom musi sprostać?

Popularne w tym tygodniu:

Silnik M57 od BMW to diesel wszech czasów. Do ścigania, do nissana, do jeepa i strażackiej hybrydy Grzanie auta na postoju to znany dylemat w zimie. Zobacz, co zyskujesz, a czym ryzykujesz Nowy, komfortowy i atrakcyjny SUV klasy średniej. Polujemy na najlepszą ofertę Przygotowanie auta na zimę – jakie akcesoria warto kupić i ile kosztują? Wymiana akumulatora – Dlaczego warto zrobić to mądrze i ekologicznie? Porównanie wideorejestratorów za ok. 800 zł z tylną kamerą. Który zestaw lepszy?