Renault Twingo E-Tech odsłania wnętrze. Jest jeszcze lepsze niż nadwozie

Renault podgrzewa atmosferę przed debiutem elektrycznego Twingo E-Tech zaplanowanym na 2026 rok. Jak się okazuje, mały elektryk będzie nie tylko tani, ale i wyjątkowo atrakcyjny wizualnie.

Renault Twingo E-TechRenault Twingo E-Tech
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Styliści Renault dołożyli wszelkich starań, by nowe Twingo w jak największym stopniu nawiązywało do kultowej, pierwszej generacji modelu. Nadwozie, którego wygląd poznaliśmy już kilka miesięcy temu, jest tego najlepszym przykładem. Okazuje się jednak, że podobnie będzie we wnętrzu.

Francuzi właśnie zaprezentowali pierwsze zdjęcia przedstawiające kabinę. Jest naprawdę atrakcyjna. Podwieszany kokpit o walcowatym kształcie zgrabnie łączy minimalizm i nowoczesność z duchem pierwszego Twingo. Co więcej, powinien być przyjazny pod kątem ergonomii, gdyż obfituje w fizyczne przyciski i pokrętła.

Renault Twingo E-Tech
Renault Twingo E-Tech © Materiały prasowe | Renault

Jeszcze ciekawiej prezentują się fotele pokryte kolorową tapicerką. Ich kształt oraz pokrycie jednoznacznie przywodzą na myśl projekt z początków lat 90.

Pewnym jest, że pod kątem stylistyki Twingo nie zawiedzie. A jak będzie z napędem? Wiadomo, że pod maskę trafi wyłącznie elektryk. Najprawdopodobniej chodzi o zestaw znany już z Renault 5 E-Tech. Oznacza to 95, 120 lub 150 KM mocy i akumulatory o pojemności od 40 do 52 kWh.

Gwoździem programu ma być jednak przede wszystkim cena startująca z pułapu 20 tys. euro. Rynkowy debiut zaplanowano na 2026 rok.

  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
[1/12] Renault Twingo E-Tech Źródło zdjęć: Materiały prasowe |

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie