Renault Twingo E-Tech odsłania wnętrze. Jest jeszcze lepsze niż nadwozie

Renault podgrzewa atmosferę przed debiutem elektrycznego Twingo E-Tech zaplanowanym na 2026 rok. Jak się okazuje, mały elektryk będzie nie tylko tani, ale i wyjątkowo atrakcyjny wizualnie.

Renault Twingo E-TechRenault Twingo E-Tech
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksander Ruciński

Styliści Renault dołożyli wszelkich starań, by nowe Twingo w jak największym stopniu nawiązywało do kultowej, pierwszej generacji modelu. Nadwozie, którego wygląd poznaliśmy już kilka miesięcy temu, jest tego najlepszym przykładem. Okazuje się jednak, że podobnie będzie we wnętrzu.

Francuzi właśnie zaprezentowali pierwsze zdjęcia przedstawiające kabinę. Jest naprawdę atrakcyjna. Podwieszany kokpit o walcowatym kształcie zgrabnie łączy minimalizm i nowoczesność z duchem pierwszego Twingo. Co więcej, powinien być przyjazny pod kątem ergonomii, gdyż obfituje w fizyczne przyciski i pokrętła.

Renault Twingo E-Tech
Renault Twingo E-Tech © Materiały prasowe | Renault

Jeszcze ciekawiej prezentują się fotele pokryte kolorową tapicerką. Ich kształt oraz pokrycie jednoznacznie przywodzą na myśl projekt z początków lat 90.

Pewnym jest, że pod kątem stylistyki Twingo nie zawiedzie. A jak będzie z napędem? Wiadomo, że pod maskę trafi wyłącznie elektryk. Najprawdopodobniej chodzi o zestaw znany już z Renault 5 E-Tech. Oznacza to 95, 120 lub 150 KM mocy i akumulatory o pojemności od 40 do 52 kWh.

Gwoździem programu ma być jednak przede wszystkim cena startująca z pułapu 20 tys. euro. Rynkowy debiut zaplanowano na 2026 rok.

  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
  • Renault Twingo E-Tech
[1/12] Renault Twingo E-Tech Źródło zdjęć: Materiały prasowe |
Wybrane dla Ciebie
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Porsche uzupełnia ofertę elektrycznego Macana. Pora na GTS-a
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Volvo ES90 - dla nowej generacji klientów
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Pierwsza jazda: Kia EV4 - kluczowy model w elektrycznym segmencie
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Gigant inwestuje w Polsce. Wiemy, czemu chce produkować u nas
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Czy używane Tesle staniały przez Elona? Jeden model trzyma wartość jak szalony
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Oto nowe auto z Chin. Zapomnieli, że zdjęcia pojawią się w sieci
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Pierwsza jazda prototypową Toyotą C-HR+ - Japończycy odrobili lekcje
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Nowe zasady programu NaszEauto bez wykluczeń dla chińskich aut
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Tęskniliście za klasyką w Mercedesach? Vision Iconic ją przywraca
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Poważny wypadek Xiaomi SU7. Kierowca był zakleszczony w płonącym aucie
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Kia EV5 wyceniona w Polsce. Wiemy, ile kosztuje elektryczny SUV z Korei
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne
Pierwsza jazda: Tak jeździ 1000 KM po torze i w terenie. Na prawym fotelu w elektrycznym Porsche Cayenne