Ken Block został twarzą Audi. Będą razem rozwijać elektromobilność

Jedna z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych postaci w sportach motorowych oficjalnie dołącza do teamu Audi. Ken Block, który niedawno zakończył 11-letnią współpracę z Fordem, będzie twarzą marki z Ingolstadt, wliczając w to auta na prąd.

Audi e-tron GT przypadło do gustu BlockowiAudi e-tron GT przypadło do gustu Blockowi
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Audi
Aleksander Ruciński

Audi i Ken Block oficjalnie ogłosili nawiązanie partnerstwa, na mocy którego słynny kierowca będzie mógł korzystać z imponującego dorobku niemieckiej marki. Mowa tu nie tylko o kultowych rajdówkach jak Quattro S1 czy wyścigówkach DTM, ale i nadchodzących projektach ze świata elektromobilności.

"Audi jest marką, która rozpaliła moją pasję do motorsportu. Jestem bardzo podekscytowany nowym rozdziałem i liczę, że razem opracujemy innowacyjne projekty oraz przesuniemy granice elektrycznej mobilności" - stwierdził Block w oficjalnym oświadczeniu.

Welcoming a legend to the Audi team

Amerykanin miał już okazję bliżej zapoznać się z flagowym modelem marki, jakim jest niedawno zaprezentowany e-tron GT. Auto zdecydowanie przypadło mu do gustu "To znakomity projekt, z wielką dbałością o szczegóły i świetnym wykończeniem. Poza tym jest niesamowicie szybki i bardzo dobrze się prowadzi. Środek ciężkości jest naprawdę nisko" - przyznaje.

Niestety póki co żadna ze stron nie wyjaśniła, na czym konkretnie będzie polegać współpraca. Nie zdziwię się jednak, jeśli Block szykuje kolejne Gymkhany, tyle że z wykorzystaniem elektrycznych modeli Audi. Znana twarz ze świata motorsportu, która udowodni, że prąd może być emocjonujący. Z marketingowego punktu widzenia decyzja wydaje się wyjątkowo trafiona

"Postrzegam auta elektryczne jako krok naprzód, który może uczynić planetę lepszym miejscem, ale nie chodzi tylko o to. Ważne są również osiągi. Kocham wszystko, co pozwala jechać szybciej, a auta elektryczne to potrafią" - podsumował Block.

Źródło artykułu: WP Autokult
Wybrane dla Ciebie
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Pierwsza jazda: Toyota Urban Cruiser – rachunek zysków i strat
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Nowy Mercedes GLB wyceniony w Polsce. Kosztuje prawie tyle, co poprzednik, ale oferuje więcej
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Tesla na ostatnim miejscu w amerykańskim rankingu niezawodności
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Stworzył Taycana, teraz będzie szefem AMG. Co to oznacza dla marki?
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Ford stworzy dwa modele na platformie Renault. Tak chce wygrywać w Europie
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Tesla Model 3 teraz jeszcze tańsza. Wersja Standard wjeżdża do polskich salonów
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Nowy Merceces GLB debiutuje jako elektryk. Imponuje przestrzenią i zasięgiem
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Lexus LFA powraca jako imponujący koncept. Pod maską niespodzianka
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza (prawie) jazda: Volkswagen ID. Cross Concept - wracamy do przycisków!
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pierwsza jazda: BMW iX3 - 900 km na prądzie i parkowanie w stylu Bonda
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Pieniądze w programie "NaszEauto" się skończą. Ekspert powiedział kiedy
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
Hiszpanie przeznaczą 1,3 mld euro na dopłaty do elektryków. Zaskakująco śmiałe cele
MOŻE JESZCZE JEDEN ARTYKUŁ? ZOBACZ CO POLECAMY 🌟