Assistance dla samochodów elektrycznych i spalinowych. Różnica jest już podczas zgłoszenia
Nie da się ukryć, że rozwój samochodów elektrycznych i hybrydowych znacząco wpłynął na cały rynek motoryzacyjny. Nie tylko na producentów aut i części, ale także na firmy ubezpieczeniowe i assistance. Te ostatnie zwłaszcza musiały sporo zmienić w obsłudze klientów.
07.11.2020 | aktual.: 30.09.2022 23:20
Nie można porównywać usługi assistance dotyczącej samochodu spalinowego z usługą dla samochodu elektrycznego. Zmiana jest już na samym początku, gdy dzwoni klient. – Konsultant musi być gotowy na to, że dostanie pytania spoza standardowej puli – mówi w rozmowie z portalem "Newseria Biznes" Mikołaj Siwecki ze Starter24.
Konieczne jest nie tylko odpowiednie przeszkolenie i uprawnienia dla osoby obsługującej assistance, ale również umiejętność odpowiedzi na niestandardowe dotąd pytania zgłaszającego. – Jest dużo zgłoszeń dotyczących samej obsługi samochodu – mówi Mikołaj Siwecki ze Starter24. – Nie wynika to z awarii auta, ale z niewiedzy użytkownika i tego, ze ta technologia jest nowością – dodaje.