Elektryczne Renault Megane E-TECH z polskim cennikiem. Tanio nie jest

Najnowsza odsłona Renault Megane jest nie tylko crossoverem, ale i elektrykiem. Po kilku miesiącach oczekiwania w końcu doczekaliśmy się polskiego cennika. Chętni muszą przygotować minimum 154 390 zł.

Renault Megane E-TECH (2022)Renault Megane E-TECH (2022)
Źródło zdjęć: © mat. prasowe / Renault
Aleksander Ruciński

Auta elektryczne nie są tanie - wiadomo to nie od dziś. Renault Megane E-TECH tylko potwierdza tę regułę. Już za podstawowe wydanie francuskiego crossovera zapłacimy całkiem sporo, a ci, którzy chcieliby kupić topową wersję, muszą przygotować się na wydatek przekraczający 200 tys. zł.

Jak na razie klienci mają do wyboru dwie opcje napędu różniące się znacząco nie tylko pojemnością akumulatora, ale i mocą silnika. Jeśli chodzi o wyposażenie, są 3 wersje. Każda o innym charakterze i przeznaczeniu.

Renault Megane E-TECH - ceny minimalne wersji napędowych:

  • 40 kWh 130 KM - od 154 390 zł
  • 60 kWh 220 KM - od 176 390 zł
Renault Megane E-TECH
Renault Megane E-TECH © mat. prasowe / Renault

Przyjmowanie zamówień na nowe, elektryczne Renault rozpocznie się w lutym 2022 roku. Do tego czasu powinniśmy poznać oficjalną polską specyfikację i szczegóły dotyczące różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami. Obecnie bowiem znamy jedynie ceny każdej z odmian, nie do końca wiedząc, co się za nimi kryje.

Renault Megane E-TECH - ceny wersji wyposażenia:

  • Equilibre - od 154 390 zł
  • Techno - od 167 390 zł
  • Iconic - od 202 390 zł

Wybrane dla Ciebie

Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Ulubieniec Polaków zyska nowy napęd. Znamy datę premiery
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
Wywiad: To on odpowiada za projekt BMW Neue Klasse. "Szansa jedna na pokolenie, by zacząć od czystej kartki papieru"
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
​Pierwszy kontakt z nowym BMW iX3: nadal chcesz tego diesla? [wideo]
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Duster i Bigster z nowym napędem. To będą mistrzowie oszczędzania
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Idą nowe wymogi UE. Samochody mogą znów podrożeć
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Polacy w Niemieckiej fabryce. Chcą zmian i miejsc w radzie zakładowej
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Tesla Model Y Performance wjechała do polskich salonów. "Telefony się urywają"
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Test: Porsche Taycan Turbo S – król elektryków, wersja odświeżona
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Na prawym fotelu w Mercedesie-AMG GT XX Concept po "świątyni prędkości" – rekord to dopiero początek
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Kia nie chce odwrotu od elektryków. "To będzie kosztować fortunę"
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Oto nowe Volvo XC70. Fani marki nie będą zachwyceni
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie
Chińczycy z kolejnym rekordem. Zrobili najszybszego elektryka na świecie